Noen som har prøvd slike "badebaljer"?

Agnete

Forumet er livet
Er så lei barn som hater dusjen og en evig kamp med dusj! Vi har ikke plass til badekar, og tenkte dette var en fin løsning? ImageUploadedByBV Forum1425124132.723270.jpg

Er det for litt større barn? Sikkert litt lurt da, for det er noe med barn og bading :) vi har heller ikke badekar, så er absolutt noe som kan vurderes i framtiden :)

Er det for litt større barn? Sikkert litt lurt da, for det er noe med barn og bading :) vi har heller ikke badekar, så er absolutt noe som kan vurderes i framtiden :)

Ja, opp til åtte år stod det! :)
Og alle barn synes det er gøy å bade kanskje? Mine barn har liksom aldri lekt når de må vaskes. Så tenkte dette kanskje var noe :D

Den så genial ut:) hvor stor er den? Hvor lett er det å tømme den for vann?

Den så veldig praktisk ut! Vi bruker en plastikkasse fra Ikea foreløpig til vår 6-åring :)

Ja, opp til åtte år stod det! :)
Og alle barn synes det er gøy å bade kanskje? Mine barn har liksom aldri lekt når de må vaskes. Så tenkte dette kanskje var noe :D
I en alder av snart 30 så syns heller ikke jeg at det er så sabla gøy å vaske seg, så jeg må si jeg forstår dem :D

Nei sant det. Er ikke så givende å stå der i dusjen :p Hihi

Husker jeg lekte masse i dusjen når jeg var lita, syns d er ganske digg å sitte i dusjen nå da. Vi har steamdusj, d anbefales for voksne og veldig forkjøla barn! ;)

Husker jeg lekte masse i dusjen når jeg var lita, syns d er ganske digg å sitte i dusjen nå da. Vi har steamdusj, d anbefales for voksne og veldig forkjøla barn! ;)

Her er ikke dusjen populær, de hyler nei vil ikke fra de går inn på badet til de er ut :p
Vi har bare en dusj nisje vi, så sikkert derfor den ikke er så populær:p Hihi

Back
Topp