Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det for litt større barn? Sikkert litt lurt da, for det er noe med barn og badingvi har heller ikke badekar, så er absolutt noe som kan vurderes i framtiden
![]()
Her er det flere størrelserDen så genial uthvor stor er den? Hvor lett er det å tømme den for vann?
I en alder av snart 30 så syns heller ikke jeg at det er så sabla gøy å vaske seg, så jeg må si jeg forstår demJa, opp til åtte år stod det!![]()
Og alle barn synes det er gøy å bade kanskje? Mine barn har liksom aldri lekt når de må vaskes. Så tenkte dette kanskje var noe![]()
I en alder av snart 30 så syns heller ikke jeg at det er så sabla gøy å vaske seg, så jeg må si jeg forstår dem![]()
I en alder av snart 30 så syns heller ikke jeg at det er så sabla gøy å vaske seg, så jeg må si jeg forstår dem![]()
Nei sant det. Er ikke så givende å stå der i dusjenHihi
Husker jeg lekte masse i dusjen når jeg var lita, syns d er ganske digg å sitte i dusjen nå da. Vi har steamdusj, d anbefales for voksne og veldig forkjøla barn!![]()
TakkHer er det flere størrelserhttp://lilleprinsen.no/epages/Lille.../"BIBABATH+Et+badekar+i+dusjen!"&Locale=no_NO
Så ganske lett ut å tømme, men har ingen erfaring. Håpet noen her inne hadde det![]()