noen som har prøvd ring testen?

lykkebo

Forelsket i forumet
klarte ikke dy meg så måtte prøve når jeg leste om den.
Viste rett på di 3 første.
Skulle bli jente denne gang. Tiden vil vise. 50% sjans for at det stemmeemoticon .he,he.

Har ikke prøvd, mne i følge det kinesiske fødselskartet får jeg jente. Men det mener jeg det sa sist og, og da ble det gutt emoticon Tror selv det blir gutt igjen, er meget overbevist! emoticon

nei det har jeg ikke testet:) aner ikke hvordan det funker:P

Ringtesten viser jente på meg. Husker at den ga meg forskjellige svar sist gang!

Det kinesiske fødselskartet stemte sist. Denne gangen viser det gutt, så blir spennende å se! emoticon

Géwiel skrev:
Ringtesten viser jente på meg. Husker at den ga meg forskjellige svar sist gang!

Det kinesiske fødselskartet stemte sist. Denne gangen viser det gutt, så blir spennende å se! emoticon

Sign:) blir spennende å se om det stemmer nå også:)

Det kinesiske fødselskartet sier jente på meg. Samme som ringen. Spennende å se om det stemmer:)

Prøvde akkurat ringtesten, den viste gutt på fremsiden og venstre siden, men på høyre viste den jente :O haha, lurer på hva som skjer... Kanskje det er tvillinger :P det hadde vært kult! Det kinesiske kartet sier gutt, så nå må vi vel bare vente å se... Noen som har opplevd det samme?

Samme her men jente to plasser og gutt på høgre side..
Kinesiske viser jente.. Så ser ut til jente baby her! :)

gullunge2012 skrev:
Samme her men jente to plasser og gutt på høgre side..
Kinesiske viser jente.. Så ser ut til jente baby her! :)

Kult :) Da går jeg for svaralternativ gutt ;) hehe

Sist så stemte det kinesiske fødselskartet , blir spennende å se om det stemmer nå.
Har ikke prøvd ringtesten, men har en pendel liggenede her et sted som jeg kan prøve..

tok ringtesten! til meg også viste den forskjellig. på venstre hånd viste den gutt og høyre jente. håper på tvillinger :D

Kinesiske fødsel kartet stemmer hos meg, så blir spennende å se denne gangen.
Hvor finner jeg ring testen?

Du tar en ring som betyr noe spesielt for deg. Forlovelse ring eller lignende.
Heng ringen i en tynn tråd. Hold den over hånd ledde. Da skal den vise alle barna du skal/har fått. Sirkel betyr jente. Frem og tilbake betyr gutt. Tuller den betyr det tvillinger.

Tar du den over magen skal den vise hvem som bor inni der.

Kunne ikke bruke det kinesiske fødselskartet med første fordi jeg var for ung.. 
Tok ikke ringtesten sist gang gang og har ikke gjort det ennå denne gangen..

Kartet viser at vi skal få gutt denne gangen også.. Spennende å se..

Back
Topp