Noen som har prøvd Restylane/fillers til leppene?

• Trådstarter Trådstarter fleur97
  • Opprettet Opprettet
F

fleur97

Guest
Jeg har utrolig liten overleppe og har lyst til å prøve Restylane e.l. Noen som har erfaringer? Kan man f.eks. gå på jobb dagen etterpå eller ser man helt rar ut? Og gjør det vondt?
Er det Restylane som anbefales? Ser det finnes noe Aquamin e.l. som er permanent, for resten av livet. Blir jo litt skeptisk til det siden man ikke vet hva man dytter inn i kroppen. Har lest at Restylane er naturlig og ikke farlig iallefall?

Jeg har utrolig liten overleppe og har lyst til å prøve Restylane e.l. Noen som har erfaringer? Kan man f.eks. gå på jobb dagen etterpå eller ser man helt rar ut? Og gjør det vondt?
Er det Restylane som anbefales? Ser det finnes noe Aquamin e.l. som er permanent, for resten av livet. Blir jo litt skeptisk til det siden man ikke vet hva man dytter inn i kroppen. Har lest at Restylane er naturlig og ikke farlig iallefall?
Prøvde restylane for mange år siden.
Prøvekanin for en venninne.
Fylte kun oppe. Kjente ut som vanlig sprøytestikk, så jeg syntes ikke det var vondt.
Man ser ut som en and i 1-3 dager etterpå gjerne, så ikke lett å vite hvordan du ser ut... Leppene blir veldig fine etter noen få dager :)

Jeg anbefaler ikke permanent filler. Forsøk deg med en liten dose i første omgang. Seriøse klinikker har gode merker, som Restylane eller Teosyal feks. Ikke velg den billigste klinikken Pga pris, gå til en som vil hjelpe deg med det du vil endre på- ikke til noen som vil at du skal se ut som ei and;) de fleste får et par blåmerker og hevelse de første dagene, men din sykepleier vil gi deg gode råd for å forebygge mest mulig. Smerten kommer jo an på terskel, men man får bedøvelseskrem og det er igrunn fort gjort:)

Back
Topp