Noen som har prøvd natrontesten?

Peanut2018

Gift med forumet
Septemberbarna 2019
Slik gjør du:
- Ta 2 teskjer natron i en plastkopp
- Tiss oppi koppen
- Bruser det eller skummer så blir det gutt
- Skjer det absolutt ingenting så blir det jente
 
Har utrolog lyst å prøve bare på gøy for å se om det funker. Men vet ikke om dette er noe en liksom skal gjøre tidlig eller senere i graviditeten. Og om dette og burde prøves på morgenurin.

Har ikke gjort det enda da, men blir nok å prøve :D
 
Nei, ikke enda. Tenkte å vente til etter at jeg har overrasket forloveden med nyheten først ;)
 
Noen som vet hvor langt på vei man må være for å ta den? Tenker det er så tidlig med meg nå siden jeg bare er 4+1 så må sikkert vente litt :)
 
Noen som vet hvor langt på vei man må være for å ta den? Tenker det er så tidlig med meg nå siden jeg bare er 4+1 så må sikkert vente litt :)

Lurer på det samme, men tenker at det er jo ikke noe vitenskaplig forskining som sier at dette stemmer uansett, så er nok ikke noen fasit på det. Men morsomt å teste og evnt høre når andre har testet, så får vi jo bare vente å se på oul eller etter fødsel om det stemte eller ei :D
 
Lurer på det samme, men tenker at det er jo ikke noe vitenskaplig forskining som sier at dette stemmer uansett, så er nok ikke noen fasit på det. Men morsomt å teste og evnt høre når andre har testet, så får vi jo bare vente å se på oul eller etter fødsel om det stemte eller ei :D

Ja er nok ikke sikkert det stemmer :p Tror jeg venter til etter hjertet har begynt å slå :D
 
Måtte teste denne i dag. Her bruste det, så kanskje det blir gutt? Er i grunn det jeg har magefølelse på uansett. Alltid tenkt at jeg får bare gutter!
 
Back
Topp