Noen som har prøvd natrontesten enda?

Vinterbarn16

Gift med forumet
Februarlykke 2016
It's gonna be May 2019
Å ha natron i en kopp og tisse i den, hvis det bruser skal det bli gutt og hvis det ikke skjer noe skal det bli jente. Jeg tok den sist og da stemte det, men jeg tok den en gang, og det var nok midt på dagen, så etter jeg hadde spist og sånt, og da ville jeg tro det kunne ødelegge resultatet ut i fra hva du har spist. Jeg glemmer jo alltid det på morgenen, så har ikke fått prøvd før i dag, men da hadde jeg allerede drukket Biola før, men tenkte jeg tok en test like vel. Og ut i fra det jeg kunne skjønne skal det være en jente i magen, i følge ramziteorien så skal det også være jente, på fredag skal vi på ultralyd, da er jeg 14+2 og håper veldig vi kan se kjønn da, er så utålmodig etter å handle til den [emoji7]

Har egentlig ikke troa på dette, men måtte bare prøve [emoji12] Her viste den jente. Har en jentefølelse fra før også, så vi får se da [emoji4]

Men natron først oppi så tisset? Den bruste akkurat i begynnelsen , så stoppa d. Gjør d d uansett?

Hm, da tror jeg det betyr gutt [emoji5] men jeg vet ikke om det faktisk funker, men stemte med nr.1 men så testet jeg bare en gang så kan også ha vært tilfeldig

Her bruste det bittelitt med det samme.. luftbobler eller lignende.. men kanskje det gjør det uansett? Ramzi theory sier gutt [emoji4]

Har kjøpt natron så skal se om jeg husker å sjekke i morgen :)

Jeg skulle ha natron i koppen først?
For her skjedde det ingenting. Betyr d jente da :-) veldig rart for har så følelsen på jente og ei jeg fortalte til at jeg var gravid sa; i mai sitter du med ei frisk og vakker datter! Hehe hun tenkte ikke over d, bare var sikker på at d var ei jente. Blir så spennende å se om dette stemmer for alle som har prøvd. Skulle vi lagd en egen oversikt på dette, for å sjekke igjen etter OUL /fødsel?

Jeg skulle ha natron i koppen først?
For her skjedde det ingenting. Betyr d jente da :) veldig rart for har så følelsen på jente og ei jeg fortalte til at jeg var gravid sa; i mai sitter du med ei frisk og vakker datter! Hehe hun tenkte ikke over d, bare var sikker på at d var ei jente. Blir så spennende å se om dette stemmer for alle som har prøvd. Skulle vi lagd en egen oversikt på dette, for å sjekke igjen etter OUL /fødsel?
Ja, natron i koppen først også tisse oppå det :) Skjedde ingenting her heller :)

Ikke noe hente her... Så da skal det vel bety jente...
I følge gammelt utsagn ang pulsen på babyen så tyder pulsen på den lille nå på en jente da den har 160-170 I puls... Så skal prøve natron testen en gang til ved en senere anledning så får jeg se hva den sier da, så håper jeg at jeg får vite sikkert den 19 november hva det er :)

Back
Topp