Hei
Ser det er en stund siden spm. men svarer likevel.
Jeg har prøvd den, det vil si, jeg har opprettet konto og skrevet i den, men ikke printet den ut enda da poden bare er noen mnd gammel. Betalte kr 200 for å få konto, og da har man alle sidene på egen pc og kan gjøre de om til et pdf-dokument. Man kan også betale for å bestille ferdig bok hjem i postkassa.
Jeg er sånn passe fornøyd med den..
Det er en meny med mange kategorier og ulike spørsmål -slik som man finner i de tradisjonelle barnebøkene f. eks første smil, første ord, første mat, favoritt sanger, ultralyd, min mamma og pappa, vekt og lengde, osv.
Det er plass til å laste opp bilder på alle sider.
Du kan enkelt redigere på det du har skrevet. Dette liker jeg svært godt i forhold til en tradisjonell bok man skriver for hånd i ettersom jeg ofte roter mye når jeg skal skrive, og også ofte finner ut etter noen uker eller måneder at jeg har skrevet dobbelt eller burde skrevet noe annerledes.
Du kan velge å ikke ta med sider i boken hvis de ikke er relevante for deg.
Det er også ekstra sider hvis du har lyst å utdype en ting, eller skrive om noe annet enn det de spør om på "spørsmålsidene".
Det er også sider med "uke for uke" dette er også noe jeg liker veldig godt, bruker det som en type dagbok slik at jeg husker små hendelser som jeg kanskje ellers ikke ville tenkt var "store og spennende" nok for en annen bok.
Jeg plages imidlertid med å laste opp bilder til de ekstra sidene som jeg selv har valgt å ha med (sider uten spørsmål som man kan velge å ha med hvis man vil).
Jeg liker heller ikke at alle plassene til bilder er kvadratisk - noe som gjør at du ofte må velge om litt av bildet skal kuttes eller om du får en bred hvit kant over og under/ på sidene av bildet.
Jeg lurer litt på om noen andre har prøvd ut dette og bestilt boken hjem - er det bra kvalitet på sidene/papiret og bildene da?