Noen som har prøvd lenge??

Emani82

Elsker forumet
Vi har prøvd i 2år.. Tatt 4 kurer med pergo, funket ikke.. Fant ut at jeg skulle prøve monitoren fra CB og vips, der satt den. 1pp med monitoren<3>

Hos oss har det klaffet fort både med storebror og med den nye spiren! Flott at dere fikk det til nå, håper spiren sitter seg fast i 40 uker hos oss begge:)

Vi prøvde aktivt i 9 måneder. Men, har ikke brukt prevansjon på over 3 år. 
Jeg har pcos og ingen el uten hjelp. Jeg har gått på metformin, pergotime og ovitrelle. 6 doble kurer med pergotime. Satt på 6. 
Neste måned var planen å sende søknad for ivf - samtidig som jeg skulle ta hsg røntgen!

Må si jeg liker mye bedre dette altså ! Desemberbaby !!=D

Nå får vi bare ruge for harde livet, så de klarer seg fast !! Gleder meg veldig til uke 12!!

humbug skrev:
Jeg har pcos og ingen el uten hjelp. Jeg har gått på metformin, pergotime og ovitrelle. 6 doble kurer med pergotime. Satt på 6. 
Neste måned var planen å sende søknad for ivf - samtidig som jeg skulle ta hsg røntgen!

Nå får vi bare ruge for harde livet, så de klarer seg fast !! Gleder meg veldig til uke 12!!

Ser vi er ganske likt på vei..;) jeg har søknad inne på riksen til ivf.. Så happy for at vi slapp det;)) nå må vi bare ruge for harde livet.. Dette blir bra<3>

Så bra det endelig klaffet for dere! :D
Denne gangen var dette første pp, men sist gang brukte vi 15 pp'r, ikke så lenge men hadde 3 sa'r og er utredet for habituell abort.

Emani82 skrev:

humbug skrev:

Ser vi er ganske likt på vei..;) jeg har søknad inne på riksen til ivf.. Så happy for at vi slapp det;)) nå må vi bare ruge for harde livet.. Dette blir bra<3>

Ser ut som om desember er en bra måned for "slitere" !! :p =D

Melder meg forsiktig inn sammen med dere i desember. Ser ut som det er mnd for slitere ja, vi er vel ekstra våryre i år ;)

Vi har prøvd i snart 2 år, nå satt det på første ICSI :D

happyhappyhappy!!

Jeg sluttet på ppiller i juli, men vi har ikke prøvd aktivt før i det siste :) begynte med eggløsningstester, og fant ut at vi har bomma hele tida :p men syklusene mine varierer veldig fant jeg ut når jeg begynte å telle..

Prøvd i snart 2 år. hatt flere kurer med Pergo og ovitrelle til ingen nytte. Satt på første forsøk IVF :D Veldig glad nå, men livredd for å miste :P

vi har prøvd i 4 LANGE år.. har vært igjennom fire prøverørsforsøk.. og har nå fått ei PERGOSPIRE i magen :)

Back
Topp