Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi prøvde aktivt i 9 måneder. Men, har ikke brukt prevansjon på over 3 år.humbug skrev:Jeg har pcos og ingen el uten hjelp. Jeg har gått på metformin, pergotime og ovitrelle. 6 doble kurer med pergotime. Satt på 6.Neste måned var planen å sende søknad for ivf - samtidig som jeg skulle ta hsg røntgen!
Må si jeg liker mye bedre dette altså ! Desemberbaby !!=D
Nå får vi bare ruge for harde livet, så de klarer seg fast !! Gleder meg veldig til uke 12!!
Emani82 skrev:
Vi prøvde aktivt i 9 måneder. Men, har ikke brukt prevansjon på over 3 år.humbug skrev:Jeg har pcos og ingen el uten hjelp. Jeg har gått på metformin, pergotime og ovitrelle. 6 doble kurer med pergotime. Satt på 6.Neste måned var planen å sende søknad for ivf - samtidig som jeg skulle ta hsg røntgen!
Må si jeg liker mye bedre dette altså ! Desemberbaby !!=D
Nå får vi bare ruge for harde livet, så de klarer seg fast !! Gleder meg veldig til uke 12!!
Ser vi er ganske likt på vei..;) jeg har søknad inne på riksen til ivf.. Så happy for at vi slapp det;)) nå må vi bare ruge for harde livet.. Dette blir bra<3>