Noen som har prøvd kinesisk fødselskart før?

Har stemt 50% her. Nå sier den jente.
 
Sist stemte det ikke! Da sa den jente, men det var en gutt [emoji4] Nå sier den gutt, så blir spennende å se om det stemmer eller ikke denne gangen!
 
Nr.1 Feil -Sa jente, ble gutt
Nr.2 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.3 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.4 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.5 Feil -Sa gutt, ble jente
Nå: Sier jente. Blir kanskje gutt da?

Så hos meg har dette ikke stemt. Men jeg kjøpte gender-test på ebay de to siste gangene. Begge var riktige. Har bestilt en nå også.
 
Jeg ser det stemte med storebror, og i følge det kartet blir det jente denne gangen, da

Dessverre har jeg ingen tro på sånt, så avventer å handle rosa klær
 
Nr.1 Feil -Sa jente, ble gutt
Nr.2 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.3 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.4 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.5 Feil -Sa gutt, ble jente
Nå: Sier jente. Blir kanskje gutt da?

Så hos meg har dette ikke stemt. Men jeg kjøpte gender-test på ebay de to siste gangene. Begge var riktige. Har bestilt en nå også.
Hva er en gendertest? Altså hva måler den?
 
Min lille ble unnfanget mai i fjord. Så hvis jeg går ut 8 fra alder da og måned så sier den jente. Går jeg ut ifra alder og måned i år sier den også jente. Spennende [emoji6]
 
Den har stemt med meg og alle mine venninner! Sikkert bare flaks, men tror litt på det alikevel. Den sier jeg skal få gutt den gangen, så får vente å se
 
Nr.1 Feil -Sa jente, ble gutt
Nr.2 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.3 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.4 Feil -Sa gutt, ble jente
Nr.5 Feil -Sa gutt, ble jente
Nå: Sier jente. Blir kanskje gutt da?

Så hos meg har dette ikke stemt. Men jeg kjøpte gender-test på ebay de to siste gangene. Begge var riktige. Har bestilt en nå også.

Hehe, ja er litt morsomt [emoji4]
Stilig, har du link?
 
Den har stemt med meg og alle mine venninner! Sikkert bare flaks, men tror litt på det alikevel. Den sier jeg skal få gutt den gangen, så får vente å se

Blir spennende å se om det stemmer nå også [emoji4]
 
Jeg ser det stemte med storebror, og i følge det kartet blir det jente denne gangen, da

Dessverre har jeg ingen tro på sånt, så avventer å handle rosa klær

Man skal være litt forsiktig med å tro på det ja. Men er litt morsomt å se om det stemmer [emoji4]
 
Den sa jente sist, det stemte - sier jente nå og, så vi får se [emoji6]
 
Så gutt sist, men ble jente. Skal sies at den kiden ble unnfanget rett etter midnatt i mndskifte da.:p Hadde vi vært noen timer før ute hadde kartet sagt jente.
 
Back
Topp