Noen som har prøvd/ har lyst å prøve?

Hehe, tror ikke så veldig mye på det altså. Tenker det er bedre å vente på oul hvor de i de fleste tilfeller de klarer å se har rett. Istedenfor å bruke penger på noe som har 50 % sjanse for å svare rett/galt (like mye som man kan tulle om angående kvalme eller mage på egenhånd):) men artig at noen tester det ut likevel:)

Noen måter man kan prøve som jeg fant XD àScreenshot_2016-07-09-15-40-11.png Screenshot_2016-07-09-15-38-56.png

Haha, den natron-testen tror jeg at jeg må prøve...
Gjør det og del gjerne resultatet :) men leste vist i artikkelen om natrontest t en lege brukt mest ringtest :p at hn mente den stemte best xD

Vil ikke prøve? :p
Neei, tror ikke det. Den var veldig billig da, noen som vet om den funker? Men med ting på ebay så pleier det jo iblandt og ta over 30 dager i leveringstid og da er det vel ikke lenge igjen og vente uansett? :D

Neei, tror ikke det. Den var veldig billig da, noen som vet om den funker? Men med ting på ebay så pleier det jo iblandt og ta over 30 dager i leveringstid og da er det vel ikke lenge igjen og vente uansett? :D
Vet ikke, men jeg postet noen andre kjerringråd for å finne kjønn ;) I denne tråden

Ringtest Screenshot_2016-07-10-20-33-56.png

Back
Topp