Noen som har prøvd Gravid Lifeline?

Dobbelglede<3

Betatt av forumet
Jeg tar disse, og blir så utrolig kvalm av dem. Er en kamp å få dem ned. Bare brekker meg og går å gulper tran resten av dagen. Men vil ikke slutte å ta dem, er jo så viktig med Folat. Flere som har eller har hatt det slik? Noen gode tips?

Er ikke sikker på hva Lifeline er, men hvorfor ikke bare ta folat heller? Sånne pittesmå hvite piller? Og evt vanlige små vitaminpiller?

Har også vært plaget med raping/ gulping når jeg har tatt vanlig omega 3 kapsler, min erfaring er at med selolje slipper jeg de plagene! :-)

Ta folsyre tbl og tran med sitronsmak. Det funker for meg!!

Jeg tar disse, men jeg vet ikke om jeg blir kvalmere av dem, enn om jeg ikke bruker de :p
Jeg tror nesten ikke det. Jeg har dessverre ingen tips til deg, men du kan jo bruke bare folat da. Men det som er fint med Lifeline sin er jo at du får i deg viktige vitaminer som du trenger ellers også, utenom folaten aleine :)

jeg ble kjempekvalm av dom sist,..
men du kan jo ta rein folfat, får kjøpt på apoteket! :)
eller du kan prøve nycomed  GRAVID, de bruker jeg!

Hva med å ta folat for segselv og kjøpe omega3 tabletter som ikke gir oppstøt.
Det gjør jeg

Takk for mage gode tips jenter =) Tar meg en tur på apoteket i morgen og ser om jeg finner noe av dette emoticon

Jeg kjøpt den pakka i dag, men kommer til å ta de på kvelden. Hvis ikke går jeg å raper tran smak hele dagen. Det gjelder uansett omega3 eller tran for min del. 

nycomed  GRAVID, de bruker jeg!:)
Veldig fornøyd

Jeg tar disse, det er disse små posene med to piller og to trankapsler, ikke sant?

Jeg tar tablettene på morgenen og kapslene på kvelden, så sover jeg meg gjennom trangurpingen! :-)

Back
Topp