Noen som har prøvd FURminator?

LittleMonkii

Forumet er livet
Vurderer å kjøpe en sånn børste fordi bikkja her røyter noe helt avsindig. Siden den koster så mye som sekshundreognoe så er det jo greit å høre om noen har positive erfaringer med disse børstene. Så, har du prøvd en sånn børste? Ble det mindre hår overalt?

Jeg har ikke prøvd, men kjenner nok av dem som HAR prøvd, og som sverger til den. De har både katt og hund, og vet at de har merket massiv forbedring i røytinga, og mye mindre hår  "over alt". Visstnok verdt pengene.
Sett etter den på e-bay kanskje, billigere der?

Den har vært min beste venn i mange år!!! Har en hund som røyter bøttevis, og den er suveren både på underulla så vel som den korte pelsen på bena. Har prøvd mange forskjellige børster og kammer, men ingen kan måle seg. Nå hadde jeg ikke klart meg uten! :)

Jippi! Da skal jeg prøve en sånn en!
Hunden her er korthåret og pelsen er i fargen "fawn" og på sokkene våre kan man virkelig se at det bor en hund her. Badet henne i går og det lå et tynt lag i hele badekaret med massevis av hår etterpå. Blir småtullete av alle hårene, så da satser jeg på å bli fornøyd med en sånn børste :D 

Fant på ebay til rundt 200 - tror jeg går for den ;)

Jeg bruker det på hesten, men ikke på hundene da den kutter dekkhårene desverre :)

Jeg har prøvd alle børster jeg kom over på hunden vår. Eneste som kunne funke under tvil var sånn gummihanske. Men kunne like gjerne bare fuktet hånda, så fikk jeg av like mye. Tok jo også forever..

Fant jeg ut at jeg måtte prøve. Dæven den tok. Både på kattene og bikkja. Alle 3 fikk mer glans i pelsen. Fortsatt pels på gulvene her, men sjelden sokkene ser ut som små hårballer.. Love it:)

Back
Topp