Noen som har prøvd flaske?

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Jeg tenkte å begynne å prøve flaske nå sånn at jeg kan få komme meg ut og få litt pust i bakken siden jenta mi har kolikk. Tør jo ikke være borte lenge siden hun spiser alt fra en gang i timen til hver 3 time. Men hvilken flaske er grei å bruke når man ammer slik at de ikke foretrekker flaske fremfor pupp?

Takk for svar!

Vi prøvde flaske på tirsdag og et gikk veldig fint! Og veldig koselig for pappa å kunne gi mat :)

Vi brukte Avente-flaske, den som kom i en av apotekpakkene.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi brukte litt flaske fra og med dag 3, med mme siden lilegutt gikk ned så mye i vekt, og vi måtte gi litt mme i tilegg til jeg fikk opp produksjonen. Var avent flaske de brukte på sykehuset, å han tok den fint ned en gang, så brukt det her hjemme også. Nå fullammer jeg, men pumper og gir mm på flaske en sjelden gang, og det går helt fint:).. Han har ikke blitt "sugeforvirret" av hverken flaske eller smokk:)..

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

har brukt avent, men det fikk hun mye luft i magen av. gokk da over på dr. browns som er mye bedre! men tror alt dette avhenger av barnet ditt og hvordan det suger.. kanskje avent er bra for dere :) lykke til!

Her får frøkna en flaske i uka for at hun skal ta den greit, men samtidig ikke avvise puppen. Bruker Avent, den brukte vi også på storesøster, og vi kommer til å gjøre det samme som med henne at vi bare bruker smokkene med et hull sånn at ikke det skal renne så fort i forhold til puppen.

Medela calma, reduserer luft i magen samt hun må suge like "hardt" som på et bryst.

Bruker Medela Calma her og :) 2 uker i dag og hun klarer fint ta pupp selv hun får den innimellom og :)

Hun får flaske i tillegg til pupp 5-6 ganger i døgnet, og foretrekker helt klart puppen!

Her har vi prøvd Medela Calma, uten å få det helt til. Hun suger ikke, så det kommer ikke noe særlig melk. Men får vel bare prøve igjen.

Har hun kolikk anbefaler jeg dr browns - brukte de til nummer 1 som hadde kolikk.

Og du trenger en pust i bakken så kom deg ut og bort litt - kolikk er Stein tøft :(

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg har prøvd flaske en gang, da bare brakk hun seg. Har ikke prøvd etter det, går så bra å amme og får ikke til å pumpe.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp