Noen som har prøvd basiron?

Ctina

Elsker forumet
Mot kviser? Og funket det? Har fått så uren hud med kviser i panna[:@] Kommer uansett hva jeg spiser.. Tenkte å prøve dette..

Jeg tålte den ikke.
Ble rød og flasset noe helt ekstremt. Kvisene forsvant jo da, men hva hjelper det når man har eksem i hele ansiktet? [8|]

ORIGINAL: Kickie

Jeg tålte den ikke.
Ble rød og flasset noe helt ekstremt. Kvisene forsvant jo da, men hva hjelper det når man har eksem i hele ansiktet? [8|]

Æsj, så kjedelig da.. Husker du hvor lang tid det tok før kvisene forsvant da?[:)]

Ja, jeg har prøvd den.. Eneste den gjor var å tørke ut huden min..

ORIGINAL: Ctina

Jeg tålte den ikke.

Æsj, så kjedelig da.. Husker du hvor lang tid det tok før kvisene forsvant da?[:)]

Nei, det er vel rundt 10 år siden jeg brukte den. Men synes å huske at de forsvant ganske fort. En ukes tid kanskje (men nå gjetter jeg litt...)

Jeg har brukt den på rygg, bryst og litt i ansiktet. Den funka kjempebra på meg iallefall. Men den er sterk for huden så du bør være forsiktig ved bruk i ansiktet. Ville prøvd den et annet sted på kroppen først for å se om du reagerer på den, ikke kult å gå rundt med alergisk reaksjon i ansiktet. 

Jeg tålte den ikke.

samme her.. men jeg tok den på område rundt en kvise. så ut som en tørr fisk i tryne..

men har hørt at du kunne skal ta på den ene kvisen.. og ikke den reine huden.

Kan funke som et sos-produkt hvis man får en kvise her og der innimellom. Jeg ville ikke brukt den som behandling av uren hud generelt. Den er altfor sterk for huden..

Back
Topp