Noen som har prøvd akupunktur mot kvalme?

TheLady

Flørter med forumet
Jeg begynner å bli litt desperat...emoticon
Er kvalm 24/7, og kaster opp det lille jeg får i meg. Slik har det vært de 2 siste ukene nå. 
Jeg klarte ikke å være på jobb i går og i dag. For noe dritt altså! 
Jeg var kvalm og kastet opp til 5 mnd med guttungen, men det var ikke så intenst som dette!

Har noen opplevd virkning av akupunktur?? 

Jeg prøvde akupunktur, men uten effekt dessverre. Eneste som hjelper på meg er Postafen reisesyketabletter :-(

Jeg prøvde men hjalp ikke her.. havnet på sykehus og fikk drypp..når jeg kom hjem skulle jeg bare ta postafen, syns ikke det hjalp så mye heller men formen er endelig på bedringens vei.. uggen fortsatt men jeg kommer meg litt ut av huset og det føles godt.

Sniker fra juli forumet.

Vil abselut anbefale akupunktur. Jeg kastet opp i 9 mnd med første mann og var livredd for at jeg skulle det igjen nå når jeg ble gravid igjen. Begynte med akupunktur i uke 6 og holder på enda, er 21 uker på fredag. Prøvde meg uten akupunktur mellom uke 14-17, kastet da opp hver dag og hadde det akkuratt som da jeg ventet første mann. Så begynte med det igjen. Angrer ikke ett sekund, vell værdt pengene når jeg kan leve.

Håper du snart blir bedre, er grusomt å gå sånn.

Hvor mye koser det med akupuntur?

Hadde super effekt på meg. 2 ganger og jeg er helt kvalmefri:0)))) det koster ca 500 kr og for meg var det vel verdt det:0)

Der jeg tok kosta det 200,- gangen.. er nok forskjellig fra plass til plass..

Da har jeg fått time på mandag. Håper og krysser alt jeg har for at det skal virke på meg! :)

Lykke til :))

Back
Topp