Noen som har prøv natron-testen?

Belsie

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykken 2025
Noen som har prøvd natron-testen for å finne kjønn? :angelic: Jeg så på snap at Sara Emilie har prøvd den, og ble frista til å teste sjæl bare for gøy :hilarious: Hadde dessverre ikke natron, så jeg må innom butikken imorgen. Da skal jeg altså da tisse i en kopp, så skal jeg ha i ei skje med natron. Om det bruser, så skal det visstnok være gutt, og skjer det ingenting skal det være jente :happy: Syns sånt er så gøy og spennende - spesielt siden såå mange har fått riktig resultat :angelic:

Men leste at man skulle ha 2 skjeer med natron/bakepulver først i koppen før man helte urinen oppi. Sara skrev om det i dag

Wooow det boblet skikkelig! Helt sykt! Da blir det vel gutt da :hilarious: IMG_0307.jpeg

Last edited:
Her skjedde det veldig lite.. :laughing001 Men det brusa biiiittelitt, TROR jeg :laughing001

Testet med både natron og bakepulver, som gav hvert sitt resultat o_O natron sa jente, bakepulver sa gutt, har en jente i magen

*sniker*
Kan man teste etter uke 30 tro ? Eller er det tidlig man får se? Har hørt om natron testen , men glemt det litt bort . Jeg vil ikke vite kjønn , men elsker disse kjerringrådene :) har jo to jenter og en gutt og stemt veldig tidligere . Så spent på nr fire :bag:

Back
Topp