Rosa på ball
Glad i forumet
Vi vurderer å skaffe oss en sånn til neste år - synes de er så skjønne[:)]
Noen som har erfaringer?
Noen som har erfaringer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: rosa på ball
Ja, mye pels, men de røyter ikke og da synes jeg det ikke gjør noe å stelle pelsen[:)]
Vi vurderer å skaffe oss en sånn til neste år - synes de er så skjønne[:)]
Noen som har erfaringer?
ORIGINAL: lykkepillen©
Oppdretter i Sverige, de har 2 hannhunder og 1 tispe ledig. Ble født den 14.11.[:)]
Men det er i NORGE det er 2 års ventetid...[:D]
skal du bruke den til utstilling da?
Jeg har planer om det, men kommer til å klippe hunden helt ned til vinteren, så jeg slipper denne "jalla-klippen" mer enn nødvendig..[:D]
Og hvis du ikke skal bruke den til utstilling, så er det jo bare å holde den nedeklipt, så slipper du så mye pelsstell også..
Vet at de har leveringsklare valper nå i Stavanger, kr 13000. De har 2 tisper og 1 hanne, brun, krøllete... Vi vurderte der, men det blir litt for tidlig for oss.
Vi kommer ikke til å bruke den til utstilling, så mest sannsynlig kommer den til å være nedklippet for det meste. Vi ønsker oss en brun krøllete[:)]
Vi kommer nok til å ha den med ut på vannet og samboeren min kommer nok til å prøve å ta den med på fuglejakt langs kysten. De sies at den er god på å apportere, så håper det går bra[:)]
ORIGINAL: *Kamilah*
Jeg har bestillt meg en.. Men det er opptil 2 års "leveringstid" på dem..
Vet om ei her som har valper igjen. Sist jeg hørte var det to hanner med krøllete pels og ei tispe med glatt[:)] Hørtes rart ut med 2 år asså[:)]
Vel.. det VAR iallefall det når jeg bestillte.. Men det er jo faktisk ganske lenge siden nå. Rasen vokser jo stadig, og da er det jo klart at det blir flere valper etterhver også...[:D]
Men nå er jeg jo gravid, og har allerede 2 vofser.. så den må nok vente litt til den hunden der ja..[:D]
3 hunder og 1 baby, tror jeg kan gå litt i kluss gitt..[:D]
ORIGINAL: *Kamilah*
Vet at de har leveringsklare valper nå i Stavanger, kr 13000. De har 2 tisper og 1 hanne, brun, krøllete... Vi vurderte der, men det blir litt for tidlig for oss.
Vi kommer ikke til å bruke den til utstilling, så mest sannsynlig kommer den til å være nedklippet for det meste. Vi ønsker oss en brun krøllete[:)]
Vi kommer nok til å ha den med ut på vannet og samboeren min kommer nok til å prøve å ta den med på fuglejakt langs kysten. De sies at den er god på å apportere, så håper det går bra[:)]
Unnskyld at jeg sier det men det er da de er flottest[;)] (sorry meg altså..=))
Har også hørt at de er ge på apportering, det bla. de er avlet til. [:)] Ja de i Stavanger var leveringsklare sist uke tror jeg, så blir nok litt snart det..