Krösa Maja
Forumet er livet
Jeg har endret meg så voldsomt det siste halvåret, og jeg begynner å se sammenhengen nå. En gang i måneden vokser puppene, de er forferdelig vonde, samtidig som dette skjer så verker det i hele kroppen, jeg har hyppig hodepine, jeg gråter av alt og er mye lei meg, og verst av alt jeg krangler med min samboer og jeg har sagt flere ganger at jeg vil flytte.
Jeg vil det der og da, men den stakkars mannen har jo ikke gjort noe galt. [emoji23]
Jeg begynte å se et mønster forrige måned og så dukker det opp igjen denne måneden.
Alt blir fint da mensen kommer, puppene blir små igjen, humøret på topp og jeg blir glad i mannen igjen. Dette må vel være pms?
Det dukket opp nå 1,5 år etter siste fødsel og jeg synes det er slitsomt å ha det slik. Noe man kan behandle dette med?
Er det slik det er å ha pms? Hvordan er det for deg?
Jeg vil det der og da, men den stakkars mannen har jo ikke gjort noe galt. [emoji23]
Jeg begynte å se et mønster forrige måned og så dukker det opp igjen denne måneden.
Alt blir fint da mensen kommer, puppene blir små igjen, humøret på topp og jeg blir glad i mannen igjen. Dette må vel være pms?
Det dukket opp nå 1,5 år etter siste fødsel og jeg synes det er slitsomt å ha det slik. Noe man kan behandle dette med?
Er det slik det er å ha pms? Hvordan er det for deg?
Last edited: