Noen som har peiling?

Stima82

Forelsket i forumet
Har sett på bilder på nettet tidligere noen som har bokstaver (litt store) med navnet til barnet, som de har stående på barnerommet. Bokstaver som kan stå av seg selv oppå hyller osv. I tre eller noe sånt, enten ferdigmalt eller som man kan male selv. Noen som har peil på hvor man kan få tak i det? Har googlet og fant bokstaver på Panduro hobby, men de var for tynne til å ha stående, kun henge opp på veggen.

Er mange fine interiør butikker som selger bokstaver til å ha stående. Skal se om jeg finner en link...

Åå, tusen takk!! Mange kjempefine, var noe sånt jeg tenkte! :D

De har selvfølgelig ikke alle bokstavene jeg trenger da.:( Jeg får bare lete litt mer.

Men hvis du har sånn type butikk i nærheten av deg, så pleier de å ha det der. Jeg vet de har det på noen kremmerhuset butikker også.

Panduro :) Også bare maler du de i de fargene du vil ha :)

Stima82 skrev:
Har sett på bilder på nettet tidligere noen som har bokstaver (litt store) med navnet til barnet, som de har stående på barnerommet. Bokstaver som kan stå av seg selv oppå hyller osv. I tre eller noe sånt, enten ferdigmalt eller som man kan male selv. Noen som har peil på hvor man kan få tak i det? Har googlet og fant bokstaver på Panduro hobby, men de var for tynne til å ha stående, kun henge opp på veggen.

Ikke sikkert de har de på nettbutikken, men de har tykke, store bokstaver i papp som man maler selv også :) De kan helt fint stå selv.. Du må bare søke opp nærmeste utsalgssted til der du bor :)

mannen min har laget til guttn vår, men siden vi ikke vet hva jenta vår skal hete, så må vi vente :) han er kjempeflink! lager gyngehester, gyngestol, hyller og sånne pene skilt :) kjempestas å ha en kar som synes d er gøy å holde på med dette som hobby :)

billigste er å lage d selv om man har utstyret til å lage d, og er innteresert i d :)

Takk for tips! :) Får ta meg en tur til Panduro inni sentrum en dag å se, eller på kremmerhuset. Ellers så er jo sambo snekker da, kanskje han får til å lage noe :)

Jeg kjøpte på panduro til guttungen. De var i papp som jeg malte selv=) De er tjukke og står selv på hylla.

Frk.Celin skrev:
Jeg kjøpte på panduro til guttungen. De var i papp som jeg malte selv=) De er tjukke og står selv på hylla.

Det gjorde jeg også, store tjukke bokstaver som var hvite, malte de selv lilla :)

Back
Topp