Noen som har peiling?...Vogn adaptere?

KML

Glad i forumet
Marsboere 2020
Hei! Vi var så heldige på julaften å få Baby jogger city elite vogna i gave av svigers :)
Vi hadde baby bag delen fra før, så vi fikk vogna me sports delen.
Jeg har bilstol adaptere til vogna, MEN er de de samme man bruker til baby baggen eller er d noen andre?
Å får jeg evt kjøpt til de? På nett? I butikk?
 
Sikkert lettest å finne på nett
 
  • Liker
Reactions: KML
Hei! Vi var så heldige på julaften å få Baby jogger city elite vogna i gave av svigers :)
Vi hadde baby bag delen fra før, så vi fikk vogna me sports delen.
Jeg har bilstol adaptere til vogna, MEN er de de samme man bruker til baby baggen eller er d noen andre?
Å får jeg evt kjøpt til de? På nett? I butikk?

Må du ha adaptere til bagen altså? Jeg bare spør fordi jeg kjøpte vogn der både bag og sportsdel var med, og der trengte jeg ikke noe adapter til bagen. Men det var et annet vognmerke da, det varierer kanskje?
 
Må du ha adaptere til bagen altså? Jeg bare spør fordi jeg kjøpte vogn der både bag og sportsdel var med, og der trengte jeg ikke noe adapter til bagen. Men det var et annet vognmerke da, det varierer kanskje?
Det varierer fra merke til merke. Vi har en bob vogn og den må ha en adapter, vi Hadde en britax gammel type som trengte adapter, emmaljunga trenger ikke adapter for å bytte. Forskjellen er at de vognene som trenger adapter egentlig er sportsvogner i en del, mens de andre vognene er understell med 2 deler som man bytter.
Når jeg skal bruke bob vognen så vil sittedelen ligge under baggdelen. Og så finnes det egne adaptere til bilstoler. Vi gikk for en britax stol for å slippe en ekstra adapter
 
Det varierer fra merke til merke. Vi har en bob vogn og den må ha en adapter, vi Hadde en britax gammel type som trengte adapter, emmaljunga trenger ikke adapter for å bytte. Forskjellen er at de vognene som trenger adapter egentlig er sportsvogner i en del, mens de andre vognene er understell med 2 deler som man bytter.
Når jeg skal bruke bob vognen så vil sittedelen ligge under baggdelen. Og så finnes det egne adaptere til bilstoler. Vi gikk for en britax stol for å slippe en ekstra adapter

Ok, takk for forklaringen :)
 
Må du ha adaptere til bagen altså? Jeg bare spør fordi jeg kjøpte vogn der både bag og sportsdel var med, og der trengte jeg ikke noe adapter til bagen. Men det var et annet vognmerke da, det varierer kanskje?
Ja fordi vogna er kjøpt med bare sportsdel fordi vi hadde babybagen fra før. Men hun jeg fikk babybagen av, har muligens de adapterene stående på vogna si enda. Hun skulle sjekke :)
 
Forskjellig adapter for bilstol og bagdel ja. Men det er også forskjellige adaptere til den gamle og den nye bagdelen, samt om du har deluxe bagen eller ikke... adapterene til bagdelen følger med når du kjøper vogna. Og adapterene kan ikke være på så lenge solskjermen er på vogna, så sjansen for at hun du kjøpte bagdelen av fortsatt har de stående på vogna er liten.
 
Back
Topp