Noen som har peiling på vaskemaskin?

*Cherry

Elsker forumet
Jeg skulle sette på en maskin med klær idag, og gikk inn på badet der maskina står når den var halvferdig.. kjente da en plastikk lukt, minna litt om svakt brent men usikker på om det var det.. Så begynnte å se for meg at maskina skulle eksplodere og begynne å brenne, så satt den på pause og begynnte å saumfare den på utsiden.. Når jeg skulle sette den på igjen ville den ikke starte, så jeg skrudde den av og på og satt den på skylling og sentrifugering for å få ferdig vasken så fort som mulig.. som regel når jeg tar ut vasken så er klærne kalde, men denne gangen var de varme og det var også veldig varmt i trommelen.. Noen som har opplevd lignende og som vet hva det er? Tror dere den er ødelagt, eller at den kan begynne å brenne om jeg setter på enda en vask?
Den er bare 3 år gammel, så kjipt hvis den har blitt ødelagt allerere[&:]

hvis du stoppet maskinen midt i programmet så var den jo midt i en vask med varmt vann.
Skyllingen er som regel 30 grader, og er jo over på 15 min eller noe. Kan jo hende at klærne ikke rakk å bli kalde nok i det skyllevannet, og at det er derfor de fortsatt var så varme.
Hva slags maskin er det?
Jeg hadde tatt ut alle klærne, satt på en maskin uten klær i og fulgt med på den innimellom.
Sjekk pumpehuset, bak på maskinen og gummibelgen om det er noen skader der.
Kan jo hende det har ligget noe i en lomme eller noe, som har satt seg fast ett sted som gjør at maskinen ikke funker som den skal...

ORIGINAL: Zalto

hvis du stoppet maskinen midt i programmet så var den jo midt i en vask med varmt vann.
Skyllingen er som regel 30 grader, og er jo over på 15 min eller noe. Kan jo hende at klærne ikke rakk å bli kalde nok i det skyllevannet, og at det er derfor de fortsatt var så varme.
Hva slags maskin er det?
Jeg hadde tatt ut alle klærne, satt på en maskin uten klær i og fulgt med på den innimellom.
Sjekk pumpehuset, bak på maskinen og gummibelgen om det er noen skader der.
Kan jo hende det har ligget noe i en lomme eller noe, som har satt seg fast ett sted som gjør at maskinen ikke funker som den skal...

Ja,var det første du skreiv der jeg også tenkte at det var.. Så jeg får sette på en maksin uten noe i å se om det går bra[:)] Er en samsung maskin..

Back
Topp