Noen som har peiling på Toyota hiace?

MiaDenPia

Elsker forumet
Vi er på jakt etter en bil nr 2 (varebil) og vurderer Toyota hiace, men hvordan er det med airbaggen på passasjer siden på disse ?

Er det airbag i det hele tatt på passasjer siden, isåfall har de nøkkel avstenging eller må den på verksted?

Snakka med min lokale Toyota forhandler men han hadde ikke peiling, de slutta å produsere de i 2011 eller noe.... nå er det jo proace som har overtatt... men ikke intresert i å legge 200 000 på en bil nr 2. Som bare skal brukes til og fra jobb, henting i bhg og litt søppel kjøring etc

I utgangspunktet må du på verksted, men det er en plastdins som.skal settes inn et sted (ved desverre ikke detaljer). Ei venninne gjorde det på under 5 min.

En Toyotaforhandler skal jo kunne finne ut av sånt selv om bilen ikke produseres lengre.

Mitt råd er å sjekke instruksjonsboka om dere er og kikker på en bil dere vurderer å kjøpe. Sånne ting bruker å stå der.

Du må til forhandler, og det skal også føres inn i vognkortet. De skulle ha ca 900 kr for det hos oss.

hei jeg har ikke mindre en to hiacer her så dette kunne jeg svare på gitt.. vi fikk det koblet ut på vårt toyota verksted og fikk også dette inn i vogn kortet på att den var utkoblet! kosta meg rundt 700kr for fem år siden..

men de pengene er verdt det om det koster 700 eller 900 som over her.. for krasjer mann med air bagen i koblet og barn framme så er det ikke bra!

men de pengene er verdt det om det koster 700 eller 900 som over her.. for krasjer mann med air bagen i koblet og barn framme så er det ikke bra!

Her har vi ingen hiace enda, men vurderer den sterkt pga romsligheten

Og derfor jeg spørr angående airbagg , for vil være sikker før vi tar ett endelig valg , finnes biler hvor man ikke får kopla vekk airbaggen.... Mercedes har bla noen

jeg ville jo anbefalt en hiace på det sterkste da.. hehe men kansje jeg er litt inhabil siden vi har to.. men mannen hadde også det som firma bil da han jobbe så i den tiden stod det tre stykker her.. hehe.. men vurderer dere lang eller kort? firehjulstrekk eller to?

jeg ville jo anbefalt en hiace på det sterkste da.. hehe men kansje jeg er litt inhabil siden vi har to.. men mannen hadde også det som firma bil da han jobbe så i den tiden stod det tre stykker her.. hehe.. men vurderer dere lang eller kort? firehjulstrekk eller to?
Kort, har ikke tenkt på 4 hjul strekk

Om du har tid/lyst send meg gjerne finn link på en du anser som ett godt kjøp

Skal se om jeg får tid til det ☺

Kort, har ikke tenkt på 4 hjul strekk

Om du har tid/lyst send meg gjerne finn link på en du anser som ett godt kjøp
Husk at slik bil blir fryktelig lett bak, som igjen gjør den litt vond på vinteren i oppoverbakker. Mannen min bruker hiace på jobben, og uten firehjulstrekk hadde han nektet å bruke den..
Ellers er det jo en veldig praktisk bil :)

Back
Topp