Noen som har peiling på sting??

VokserOGgror

Elsker forumet
Har hatt en laparaskopisk operasjon der de har sydd i magen, fikk fjernet ett veldig vanskelig sting idag, men oppdager nå at det er ett sting til der! Det er også betennelse ved stinget.. MÅ stinget fjernes? eller kan det bare forsvinne av seg selv en eller annen gang... vet det er teit spørsmål, men det var SÅÅÅÅ vondt å fjerne det ene stinget før idag..

hvis de har sydd med tråd som er ment å fjernes, så må du fjerne den ja..
men utrolig sløvt av den som fjerna stinga å ikke få med seg alle da.. det opplyses jo om hvor mange sting du har..

Nei, det vil nok ikke forsvinne av seg selv. Du bør fjerne det så fort som mulig, hvis ikke kan det virkelig sette seg betennelse...

ORIGINAL: Dollface

hvis de har sydd med tråd som er ment å fjernes, så må du fjerne den ja..
men utrolig sløvt av den som fjerna stinga å ikke få med seg alle da.. det opplyses jo om hvor mange sting du har..
De som fjernet stingene er noen leger og sykepleiere jeg jobber med,så de tok det de så da, og jeg trodde det kun var ett sting jeg også, navlen min er ganske hoven og guffen, så var ikke lett å oppdage det siste stinget.
Må vel bare lide en gang til jeg da[:'(]

ORIGINAL: Trebarnsguttemamma

Nei, det vil nok ikke forsvinne av seg selv. Du bør fjerne det så fort som mulig, hvis ikke kan det virkelig sette seg betennelse...
ok, takk for råd[;)] Gruer meg til å fjerne det siste[&o]

Back
Topp