noen som har peiling på pasientreiser??

*~Trine~*

Gift med forumet
jeg og mannen min skal til Oslo i sept(bor i nord), til utredning etter ei bilulykke for en del år siden.
vi har fått innkallelser i posten, så vi blir der fra 7-10 sept.

Er det slutt på sånn referansenr nå?? sånn som man fikk på nav før??(rekvisisjon)
Må man betale flyreisa selv, for så å få det dekt etterpå??

hjelp.. blir gal av å ikke vite.. fant ikke noe ut på nett... ble iallefall ikke klok på det..

Hvordan funker nå dette her egentlig??[:-]

Hjertelig takk for svar[;)]

Jeg var på Ullevaal sykehus på øyeavd der i fjor, da fiksa vi alt selv,altså flybillett,å pasienthotellet for en person(jeg fikk jo det gratis pga at jeg var innlagt) så var mamma med. Så kvitteringer på taxi,flytog, osv. så sendte vi inn[:)] Syntes det var like greit sånn, så hadde man kontrollen selv. Fikk pengene ganske kjapt etterpå[:)]

Når vi reiste fra ålesund til bergen, ringte sambo pasientreiser så bestilte de fly etter at jeg bestilte hjemme (slik vi kom med på samme fly). Hotellopphold for pasienten ordner sykehuset tror jeg, jeg betalte selv.

Buss o.l. betalte vi selv og sendte inn kvitteringen senere [;)]

pasientreiser bestilte flybillet til oss og alt anna måtte vi legge ut for og sende inn kvittering og fikk penger etter 2-3 uker etter på.
vi ringte pasientreiser og da bestilte dem fly når vi sende inn brevet ang time fra sykehuset på mail. da får dem besvis på at vi skulle ha time og hvor lenge vi skulle være der:)

Når jeg skulle på sykehuset i Tromsø i februar ringte jeg bare ett nr, (kanskje det som er nevnt litt over her?), og de fikset alt for meg. Jeg fikk også bestemme selv hvilke dager jeg ville reise på, så lenge det ble billigst mulig for dem. Jeg og sambo tok oss noen kjærestedager på hotell med finere middager og shopping. [:)]
(Sambo's reise og hotelloppholdet vårt måtte vi såklart betale selv).

Back
Topp