Noen som har peiling på HCG?

Alle gode ting er 3!

Glad i forumet
*Aprilbaby 2018*
Tok HCG test i går og skal ta ny i morgen. Dette er for å sjekke at det stiger normalt mtp at jeg har hatt en xu tidligere. I går var jeg 7+4 og HCG var ca 60000. Er dette OK? Tviler iallfall sterkt på den ikke er i livmor med så høy HCG da.. håper bare stigningen er fin[emoji173]

Tok HCG test i går og skal ta ny i morgen. Dette er for å sjekke at det stiger normalt mtp at jeg har hatt en xu tidligere. I går var jeg 7+4 og HCG var ca 60000. Er dette OK? Tviler iallfall sterkt på den ikke er i livmor med så høy HCG da.. håper bare stigningen er fin[emoji173]
Dette hørtes vel bra ut! Tabell på hcg sier at uke 7-8 er hcg 7000-220 000

Ja det håper vi [emoji173]️
Så spennende! Jeg skal på mandag, da er jeg 8+3. Spent på hva vi får se [emoji7]
Så Spennede! Håper du legger ut bilde av nurket[emoji173] min ultralyd er forsåvidt ganske sent, så hvis alt er bra, håååper jeg å se en liten bamsemums[emoji173][emoji7]

Dette hørtes vel bra ut! Tabell på hcg sier at uke 7-8 er hcg 7000-220 000
Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden da[emoji173]

Så Spennede! Håper du legger ut bilde av nurket[emoji173] min ultralyd er forsåvidt ganske sent, så hvis alt er bra, håååper jeg å se en liten bamsemums[emoji173][emoji7]

Krysser fingrene for at alt er i skjønneste orden da[emoji173]

Det skal jeg gjøre [emoji173]️ jeg var på ul i uke 9+4 sist, da fikk vi veldig bra bilder av en liten mini baby med armer og ben [emoji7] (selv om det var utvendig. ) Håper du får samme fine opplevelse [emoji7]

Back
Topp