Jeg spotter en del fortsatt, men primært når jeg tørker meg etter toalettbesøk. Kanskje en dråpe eller to på truseinnlegget av og til. Har ikke hatt noe lyst friskt blod så langt, mest brunt (litt ala siste rest etter mens).Kjenner meg så igjen. Jeg ble satt tilbake to uker og først nå har puppene vært ømme en uke. HCG nivå har vært lavt. Men stiger nå og på ul onsdag lå den fint i livmoren. Nå våknet jeg med litt lys rosa farge så kjenner jeg blir livredd for alle trodde jeg hadde mistet da hcg nivået var så lavt. Men sist nå var den på 213 og gyn mener jeg er ca fem uker. Men har hatt symptomer lenger enn det. Var så kvalm siste dagene så begynte med reisesyketsblettrr i går som hjalp veldig. Ingefær te og seaband. Så var litt ekkelt og fordi plutselig brakk jeg meg ikke i hele går og nå litt blod. Så panikken øker. Men får uansett ikke gjort noe med det tenker jeg om jeg mister selvom jeg har prøvd i tre år. Ønsker dere lykke til! Har blødningen stoppet opp eller hvordan er det hos dere?
Jeg har alltid testet positivt tidlig (9-10DPO), men opplever å bli satt tilbake ved OUL hver gang... Hadde en BO i april som resulterte i MA (etter medisinsk abort forsøk) og deretter utskrapning i midten av juni. Krysser fingrene for at det nå er gammel blod som kommer og at det kanskje har sammenheng med utskrapning, altså skjøre hinner eller litt blodrester.. Ikke vet jeg! Opplever at jeg kjennes hoved ut nedentil og er konstant tett i nesa - så vil tro blodmangel har økt og kan være medvirkende! Har ellers en del symptomer som mataversjon, ømme bryster, kvalm og trøtt! Har gått ned 5 kilo de siste 3 ukene pga totalt fraværende matlyst...