Noen som har peiling på hcg nivåer?

Baby2022

Betatt av forumet
Aprilspirene 2024❤️
Har vært og målt hcg i forbindelse med brun utflod. Målte 6+1 og da var den 28071.

Noen som vet hva den skal ligge på i uke 6? Tatt ny blodprøve idag, og får nok ikke svar før på fredag. Uutholdelig å vente :nailbiting:

Det er innenfor normalen. Hcg-verdiene kan variere ekstremt på samme tidspunkt i graviditeten, så det er ikke noe særlig å vurdere én måling. Det viktige er stigningen på neste prøve :) lykke til!

Det er innenfor normalen. Hcg-verdiene kan variere ekstremt på samme tidspunkt i graviditeten, så det er ikke noe særlig å vurdere én måling. Det viktige er stigningen på neste prøve :) lykke til!
Tusen takk :) godt det er innenfor normalen da. Lenge å vente til fredag merker jeg ;):nailbiting:

Jeg har vært og målt i dag. Brun utflod her også...:arghh:
Huff, så kjedelig :confused: har du mye? Hatt det lenge? Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt siden søndag, trodde det ga seg igår, men har det idag også. Er bare lysebrunt og ca 5-10 dråper i truseinnlegget, og på papiret når jeg tørker. Liker det ikke, blir bekymret hver gang jeg går på do:arghh:

Huff, så kjedelig :confused: har du mye? Hatt det lenge? Hvor langt er du på vei?

Jeg har hatt siden søndag, trodde det ga seg igår, men har det idag også. Er bare lysebrunt og ca 5-10 dråper i truseinnlegget, og på papiret når jeg tørker. Liker det ikke, blir bekymret hver gang jeg går på do:arghh:
Oppdaget først litt lyserosa utflod natt til tirsdag. Deretter nå igjen før jeg skulle til legen. Da var det også litt brunt. Da jeg kom hjem fra legen var det en brun flekk på truseinnlegget. Tydelig koagulert. Har ellers så mye graviditetssymptomer at jeg nesten blir gal... er 5+6 i dag.

Krysser alt for at det er fint <3
Takk! Er jo livredd for ny EXU...
Jeg håper og tror det er bare skjøre slimhinner. Har konstant tett og rennende nese, og de kom blod da jeg snøt meg tidligere i dag. I tillegg kjennes det nesten ut som om jeg er "hoven" nedentil..
Har jo tatt litt tid å få strek strek på tester, samt fortsatt 1-2 på digital, men jeg har alltid blitt satt ganske mye tilbake i ale mine svangerskap så det er mulig jeg har embryoer som sover litt! Har aldri testet etter første positive test med noen av de andre så har liksom ikke noe å sammenligne med!

Takk! Er jo livredd for ny EXU...
Jeg håper og tror det er bare skjøre slimhinner. Har konstant tett og rennende nese, og de kom blod da jeg snøt meg tidligere i dag. I tillegg kjennes det nesten ut som om jeg er "hoven" nedentil..
Har jo tatt litt tid å få strek strek på tester, samt fortsatt 1-2 på digital, men jeg har alltid blitt satt ganske mye tilbake i ale mine svangerskap så det er mulig jeg har embryoer som sover litt! Har aldri testet etter første positive test med noen av de andre så har liksom ikke noe å sammenligne med!

Nei, sant. Det er veldig individuelt når man begynner å produsere hcg, så det trenger ikke automatisk være noe galt pga det tenker jeg. Har også hørt om den «sovinga». Kan være noe i det ja. Håper alt er fint :)

Den var steget fra 28 000 til 41 100, det er jo ikke dobling, men fikk beskjed om at det var normalt?

Den var steget fra 28 000 til 41 100, det er jo ikke dobling, men fikk beskjed om at det var normalt?

Det høres normalt ut, da det ikke er forventet dobling når nivået er så høyt. Det finnes kalkulatorer på nett der du kan skrive inn verdiene dine :) ville ikke vært bekymret.

Tok nye prøver i dag. Onsdagens måling viste hcg på 172. Ikke akkurat oppløftende før helgen... Kjenner dette blir en lang helg, og enda lenger til TUL på onsdag...

Legen reagerte ikke på verdien... Har jo blitt satt tilbake en del i alke svangerskapene mine så det spørs om jeg bare ruger seint...

Så bra, da er det jo gode sjanser for at det går bra :Heartred

Sender en klem og håper du får gode nyheter til uka:Heartred

Legen reagerte ikke på verdien... Har jo blitt satt tilbake en del i alke svangerskapene mine så det spørs om jeg bare ruger seint...
Krysser alt jeg har! Verdien i seg selv sier jo ikke all verden, så dette blir spennende! Skjønner godt at de neste dagene blir grusomt lange :(

Kjenner meg så igjen. Jeg ble satt tilbake to uker og først nå har puppene vært ømme en uke. HCG nivå har vært lavt. Men stiger nå og på ul onsdag lå den fint i livmoren. Nå våknet jeg med litt lys rosa farge så kjenner jeg blir livredd for alle trodde jeg hadde mistet da hcg nivået var så lavt. Men sist nå var den på 213 og gyn mener jeg er ca fem uker. Men har hatt symptomer lenger enn det. Var så kvalm siste dagene så begynte med reisesyketsblettrr i går som hjalp veldig. Ingefær te og seaband. Så var litt ekkelt og fordi plutselig brakk jeg meg ikke i hele går og nå litt blod. Så panikken øker. Men får uansett ikke gjort noe med det tenker jeg om jeg mister selvom jeg har prøvd i tre år. Ønsker dere lykke til! Har blødningen stoppet opp eller hvordan er det hos dere?

Back
Topp