Noen som har peiling på hcg nivå?

veienerlang

Elsker forumet
Var å tok blodprøve i dag, 14dager etter innsett å den va på 508. Satte inn to egg, å klinikken synes det var høyt å at d kunne være to. Hva hadde du?

5+2 (23 dpo) hadde jeg 5800, etter innsett av to. Mistet samme dag, så vet ikke om d var to hadde festet seg da...

Hadde 329 på rugedag 10 med da to spirer på det tidspunktet. Den ene slapp taket allerede litt ut i uke seks, mens den andre klarte seg fint :). Hcg var 1392 på rugedag 14.

Hcg er så forskjellig fra person til person og fra graviditet til graviditet. Jeg hadde hcg på 57 på rugedag 12 da jeg ble gravid med lillegutt som nå er en fantastisk gutt på 5 mnd:-) Jeg hadde mye høyere hcg da jeg ble gravid første gang, men det var utenfor livmor. Håper du har to flotte spirer som har bosatt seg:-)

Ja da er d jo veldi forskjell fra persjon t persjon. Mener å ha lest at gjennomsnitt på hcg etter 14 dager er litt over 300. Men da tenker æ ikkje så mye på d, å venter heller til ul 29juni

Jeg hadde 267 13 dager etter innsett, mistet samme dag. Satt inn et 4-delt

Æ meine æ hadde mellom 2-300 på forrige, 14daga etter innsett men d va vel 6delt. Å fikk ei lita jente. Nesten så æ angre på at æ fikk vite nivåe:p

Back
Topp