Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Cybex solution er en.beltestol, så den er ikke fra 9 mndVi har cybex silusion eller hva det nå heter, det er vel litt smalere en besafe sitt. det er fra det er vel fra 9 månder til 4 år trur jeg
Vi er kjempe fornøyd med det, ellers så har jeg bare erfaring med maxi cosi baby sete.
Vi har også Cybex Sirona, og er superfornøyd! Den kan brukes fra fødsel, mener jeg?
Når nestemann kommer overtar h*n Cybexen, og så vil jeg har storesøster over i BeSafe Izi Plus, tror jeg![]()
Man skal vist ike bruke cybex sirona fra fødselen ifølge damen på barnashus. Husker ikke helt grunnen, men man burde ikke bruke sete før rundt 9 månder.
Åh?? :S Så rart. Det er i alle fall et utrolig godt seteHihi. Vi begynte ikke å bruke det før hun vokste ut av MaxiCosien hun hadde fra fødsel da
Forøvrig et supert sete det også! Veldig lett å ha med seg i tillegg, i alle fall om man har base. Hun har sovnet mange ganger i setet sitt, både i og utenfor bilen
![]()