noen som har peiling på bilseter

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
N

Last edited:
Vi har cybex silusion eller hva det nå heter, det er vel litt smalere en besafe sitt. det er fra det er vel fra 9 månder til 4 år trur jeg :)
Vi er kjempe fornøyd med det, ellers så har jeg bare erfaring med maxi cosi baby sete.

Vi har cybex silusion eller hva det nå heter, det er vel litt smalere en besafe sitt. det er fra det er vel fra 9 månder til 4 år trur jeg :)
Vi er kjempe fornøyd med det, ellers så har jeg bare erfaring med maxi cosi baby sete.
Cybex solution er en.beltestol, så den er ikke fra 9 mnd;)
Men.ellers er det en smal beltestol ja ;)

Men jeg kan ikke så mye om.andre setetyper som.er smale. Sjekket ut britax sine?

Storebror april09 <3
Lillesøster juni12<3

Sony Xperia z via appen ;-)

Har britax maxway 9 kg til 4 år. Det er ikkje så bredt men ganske "langt" må ha passasjersetet fremme så langt fram det går. Hadde besafe izi sleep frem til 9 kg. Spørs litt hvilken bil du har. Svigerinna får plass til tre besafe seter på rekke i Toranen ;-) vi har ikkje sjangs i Mondeoen :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Vi har også Cybex Sirona, og er superfornøyd! Den kan brukes fra fødsel, mener jeg?
Når nestemann kommer overtar h*n Cybexen, og så vil jeg har storesøster over i BeSafe Izi Plus, tror jeg :)

Maxi-Cosi Cabrio-fix har vi som nyfødtsete fra førstemann. Vært veldig fornøyd med det og skal bruke det igjen nå.

Vi har også Cybex Sirona, og er superfornøyd! Den kan brukes fra fødsel, mener jeg?
Når nestemann kommer overtar h*n Cybexen, og så vil jeg har storesøster over i BeSafe Izi Plus, tror jeg :)

Man skal vist ike bruke cybex sirona fra fødselen ifølge damen på barnashus. Husker ikke helt grunnen, men man burde ikke bruke sete før rundt 9 månder.

Man skal vist ike bruke cybex sirona fra fødselen ifølge damen på barnashus. Husker ikke helt grunnen, men man burde ikke bruke sete før rundt 9 månder.

Åh?? :S Så rart. Det er i alle fall et utrolig godt sete :D Hihi. Vi begynte ikke å bruke det før hun vokste ut av MaxiCosien hun hadde fra fødsel da :) Forøvrig et supert sete det også! Veldig lett å ha med seg i tillegg, i alle fall om man har base. Hun har sovnet mange ganger i setet sitt, både i og utenfor bilen :D

Åh?? :S Så rart. Det er i alle fall et utrolig godt sete :D Hihi. Vi begynte ikke å bruke det før hun vokste ut av MaxiCosien hun hadde fra fødsel da :) Forøvrig et supert sete det også! Veldig lett å ha med seg i tillegg, i alle fall om man har base. Hun har sovnet mange ganger i setet sitt, både i og utenfor bilen :D

Var det jeg fikk beskjed om. Vi har brukt begge de sete vi også, byttet fra maxi cosi sete over til cybex rett før han ble 1 år :) Vi er også kjempe fornøyde.

Forresetn så er det en butikk i stavanger som selger de setene mye billigere en babybutikkene. Bilrekvisita de kan også sende seten http://www.bgbilrekvisita.no, nå er det jo på salg å greier.

Jeg skal ha besafe izi go bilstol :)

Back
Topp