noen som har peiling på babyborn?

isi

Andre møte med forumet
jeg har nettopp kjøpt en babyborn til datteren min. men den vil ikke skrike eller le når jeg trykker på armen, den lager bare en pipe lyd.. er den ødelagt da eller?

Eg veit egentlig ikkje.. men eg hadde ei sånn da eg var liten og den var der berre pipelyd i når man trykke på armen.
(omtrent sånn lyd som e i babyleika)

Kor har du forrsten kjøpt babyborn dukke?
eg leita etter ei til dattra mi, men finn ikkje den skikkelige babyborn dukka, berre sånne kopia..

(hadde egentlig tenkt å la ho få den eg hadde, for den var nesten like fin som ny.. heeeilt til lillebror min fann ut han skulle tegne med tysj på heile dukka![:@])

jeg kjøpte den på exstra leker..

jeg har ikke peiling på babyborn dukker, men eldste jenten min har 2 stk, og ingen av de lager noe lyd utenom den pipelyden.
Syntes egentlig at de dukkene er oppskytt.

ORIGINAL: zoe

Eg veit egentlig ikkje.. men eg hadde ei sånn da eg var liten og den var der berre pipelyd i når man trykke på armen.
(omtrent sånn lyd som e i babyleika)

kun pipe lyd om man trykk på arma..

Huska æ hadde 2 dokke , som skreik, eller lo, da æ va lita.. di gikk på batteri, å ei sånn plate... som man kunne snu ettersom man ville høre latter eller skrik[:D] putta man smokken i munnen på ho, så vart d stillt[:D]

ORIGINAL: isi

jeg har nettopp kjøpt en babyborn til datteren min. men den vil ikke skrike eller le når jeg trykker på armen, den lager bare en pipe lyd.. er den ødelagt da eller?

Det er det som er griningen,sånn piping hehe[;)]

uff, må si jeg ble litt skuffet nå.. men takk for svar

Ja, det er nok dessverre ikke mer den gjør enn den der "skrikingen" som liksom skal være latter[&:] Og for å få den til å gråte tårer må den ha et par "tutteflasker" med vann før man kan trykke på armen og så kommer tårene ut av øynene. Men man må passe på å ha ei god bleie på for den lekker ganske mye ellers[:-] Så ja, ikke det helt store sånn sett. Men jentene mine liker veldig godt å leke med dokka da.

Ellers så har vi ikke kjøpt de bleiene som har samme merke på, men newborn-bleiene til pampers eller libero (mye billigere).

Back
Topp