Noen som har peiling? *bilde*

• Trådstarter Trådstarter memories
  • Opprettet Opprettet
M

memories

Guest
Noen som har peiling på hva dette er?

Oliver hadde det først på det ene låret, tre røde prikker som var "samlet", som nå ser ut til å forsvinne. Men i dag under morgenstellet oppdaget jeg tre røde prikker på venstrearmen.

Ikke så lett å få tatt bilder, men kanskje noen ser hva det er?[:)]    

Ikke det at jeg er ekspert men[&:][:D] men de minte meg om det William fikk bak ved nakken, var til legen og hu sa det var fuglelopper... Var visst mye av det rundt om kring nå, og de kunne hoppe sinnsykt langt.

William fikk det mest sannsynlig fordi det hoppa lett ned bak i nakken, der det ar åpent...

Om ikke kan det væra myggstikk også, kan jo ligne litt det å[:)]

ORIGINAL: ToveMora31

Ikke det at jeg er ekspert men[&:][:D] men de minte meg om det William fikk bak ved nakken, var til legen og hu sa det var fuglelopper... Var visst mye av det rundt om kring nå, og de kunne hoppe sinnsykt langt.

William fikk det mest sannsynlig fordi det hoppa lett ned bak i nakken, der det ar åpent...

Har faktisk vært innom tanken på fuglelopper[;)] Han har nemlig en ventil inne på soverommet sitt, så kan komme derfra, da vet jeg iallefall at det skal skiftes på senga ja[;)] Regnet med at det var en eller annen form for lopper iallefall[:)]

Tusen takk for svar[:D]

ligna på fuglelopper

ORIGINAL: ~mamma_sin_engel~

Har faktisk vært innom tanken på fuglelopper[;)] Han har nemlig en ventil inne på soverommet sitt, så kan komme derfra, da vet jeg iallefall at det skal skiftes på senga ja[;)] Regnet med at det var en eller annen form for lopper iallefall[:)]

Tusen takk for svar[:D]

Ja, for vi fikk på bena våre. Og det var bare og lufte og lufte, vaske og bytte sengetøy[:'(] akkurat som DET er morro[&:][:-]

Ja, for vi fikk på bena våre. Og det var bare og lufte og lufte, vaske og bytte sengetøy[:'(] akkurat som DET er morro[&:][:-]

Hehe...vel...det ordner seg nok[;)]

Er bare så fryktelig gjennomtrekk på loftet med vinduer åpne[8D]

ORIGINAL: RedElf

Ligner på fuglelopper ja. Vi har vært plaga med det i vår. ut med alt sengetøy. Lufte og riste det som kan luftes og ristes. Og kjeft på katta [:D]

Kjeft på katta ja[8D] Hun er ett kapittel for seg selv[8D]

Back
Topp