noen som har peiling?ang fødsel,haste ks...

Arielle_

Forumet er livet
VIP
❤ Aprilbarna19 ❤
hva kan være grunnen til at barnet ikke kommer ut,at h*n sitter fast i bekkenet(????) og rett og slett ikke kommer ut når man presser,og det hele ender i haste ks ?

ORIGINAL: Arianne FLODE

Hos oss var det ansiktfødsel som gjorde det. Altså at han lå med ansiktet mot åpningen, og at hodeformen da ble for stor så han ikke kom seg lenger ned.
Jeg prøvde midt i min morfinrus å overtale de til å dytte og snu litt på han[8|][:D] men det var selvfølgelig ikke aktuelt. Endte derfor i haste-ks.

hehhheh =) morfinrus ja =)
skikkelig herlig =)

Mamma måtte ta hastekeisnitt med meg fordi jeg satt fast i bekkenet.

Hun hadde for trangt bekken, glemte å skrive det[:D]

ORIGINAL: cattis83

Hun hadde for trangt bekken, glemte å skrive det[:D]

åja =)
hehe..

men er det den eneste årsaken det kan være ??
grunnen til at jeg lurer er fordi da eg skulle føde så kom han ikke ut...han satt fast,

ORIGINAL: *~Janne2101~*

for trangt bekken eller for stor unge kansje?

marcus var bare 50 cm og 3315 g ..[&:]

Hos ei jeg er tante til måtte de ta haste-ks - da hadde hun holdt på en lang stund å presset. De hadde prøvd det meste for å få babyen ut, men det hadde stoppet helt opp og plutselig falt pulsen på babyen veldig - da måtte de ta babyen med ks i full fart. (Det gikk heldigvis veldig bra![:)]).

ORIGINAL: Arianne FLODE

ORIGINAL: |Kine|

grunnen til at jeg lurer er fordi da eg skulle føde så kom han ikke ut...han satt fast,

Men... du måtte vel få vite hva grunnen var?[:-]

tror ikke jeg har fått vite grunnen nei...mulig de sa det til meg etterpå,men jeg var så dopa og sliten,husker ikke noe fra det første døgnet.

Ta kontakt med fødeavdelingen din og be om å få kopi av den journalen (heter det epikrise tro?? Jeg er ikke så inne i disse medisinske termene), så vil det stå hvorfor akkurat du måtte ta haste-keisersnitt - bedre det enn å spekulere og lure

Back
Topp