Noen som har peil på temping??

Pikenmedsvovelstikker

Forelsket i forumet
Har tempet kun for å finne ut når el og mensen er, siden jeg ikke vet hvor lang syklus jeg har nå etter en sa jeg hadde i oktober. Hadde ubeskyttet sex med kjæresten i forigårs og i går viste temperaturen hele 37,81 grader. Har 36,4 grader vanlig kroppstemperatur. Og nå har gradene holdt seg rundt 37,5-37,6 etter det. Betyr det at jeg hadde eggløsning i går og at mensen kommer om ca 14 dager? Eller kan dette endres etter en sa? Sist mensen fikk jeg alt for tidlig, hadde syklus på bare 16 dager. Har dere som er gravide tempet etter at dere ble gravide? Har hatt el-smerter i begge sider og masse el slim, men slimet begynte igrunn den dagen jeg vi hadde oss.. Hvordan har temperaturen vært dersom dere har vært gravid/ikke gravid osv? Noen som kan svare meg på noe av dette? Blir litt "rådblind", da jeg leser alle forum som går ann å lese.. :)

Det var i går den gikk opp, den var lav dagen før? Du kan evt plotte tempen din i et program som feks fertility friend som tegner en graf, da er det lettere å se. Men ja, el dagen før tempen går opp, gitt at den holder seg der.

Du snakker om basaltemp sant? Målt når du våkner, før du står opp.

Mensen om ca 14 dager, litt varierende fra kvinne til kvinne, men ca 14 dager, og det er ikke den perioden som forandrer seg når syklusen er ustabil, det er tiden fra mens til El som da varierer.

Den syklusen på 16 dager var trolig uten el.

Ikke fortsette å tempe når man er blitt gravid. Det gir bare bekymring. Dersom du blir gravid fortsetter den å holde seg høyt, er du ikke det faller den og mensen kommer

Tror du får mer svar hvis du poster inne på før svangerskapet :)

Back
Topp