Noen som har partner offshore ?

Litjlointa

Forelsket i forumet
Hei.
Er det noen av dere som har partner offshore ?
Min mann jobber 14/14 og blir borte en god del, men vi prøver å veie opp med at han er 100% tilstede når han er hjemme :)
Vi er veldig spente på hvordan det vil gå, men er positive :)

Noen andre i samme situasjon ?

Ikke offshore, men har en mann som reiser ekstremt mye. Så han er nok mye mindre hjemme enn din mann ;)

I tillegg bor vi i utlandet uten noe familie.
Man lærer seg fort noen triks for å "overleve" alene og man blir flink til å ta i mot hjelp fra venner!

Ikke offshore, men har en mann som reiser ekstremt mye. Så han er nok mye mindre hjemme enn din mann ;)

I tillegg bor vi i utlandet uten noe familie.
Man lærer seg fort noen triks for å "overleve" alene og man blir flink til å ta i mot hjelp fra venner!

Oi. Så spennende ! Trives du med det så? Har dere mange barn ?

Oi. Så spennende ! Trives du med det så? Har dere mange barn ?

Vi har et barn fra før, han var ikke hjemme hennes første 6 mnd.

Trives og trives, greit for noen år...men angrer på at jeg sa ja til full jobb, det er altfor hektisk med barnehage osv.

Min mann jobber offshore/ selvstendig næringsdrivende og har minst 200 reisedøgn i året.Slik var det sist vi fikk barn og slik er det denne gangen.Forrige gang reiste han på jobb dagen etter fødselen.Veldig tungt og vanskelig men sånn er det bare.

Min mann jobber offshore og har 2/4 turnus. Passer oss supert!! Har to barn så blir jo noen utfordringer på veien, men jeg har det veldig greit når han er hjemme i 4 uker.

Back
Topp