noen som har opplevd

håper85

Elsker forumet
Jeg hører til her inne, men vet ikke om det er riktig sted og spørre... Men i desember fikk jeg pergo, puregon og eggløsningssprøyte som skulle taes til et AIH forsøk. Andre forsøket. Det blei negativt. Men til sprøsmålet jeg har begynt å blø litt idag. En uke før venta menstruasjon. Jeg får aldri mensen før tiden, men går alltid ca. 4 dager over. Skjønner ikke detta. Har i tillegg vondt i ryggen, og vondt over hoftekammen å høyre side. Samtidig som jeg innimellom får sammentrekninger eller menstruasjonsserter. Har ømme pupper og er veldig tørst.. Har ikke store trua på noe graviditet. men er det noen som har opplevd dette før? Kan det være at jeg fortsatt har virkning etter medisinene i kroppen... ????

Det høres ut som det kan være litt forstyrrelse i systemet ditt etter behandling ja. Håper det retter seg ut til neste mens. Har du tatt en test for sikkerhets skyld? Hvis det ikke er i rute til over helgen jadde jeg ringt lege for og høre. Masse lykke til [:)]

Systemet mitt ble å helt kluss etter forsøket vi hadde med insiminasjon... Gikk 13 dager på ovetid syklusen etter jeg.. å har ALDRI gått mere enn 4 dager over..
Så kan være at det er ting med hormoner å slikt som forvirrer deg.. men kan jo være noe annet også ?

Jeg kan ikke hjelpe deg der, men hpoer du finner ut av hva som plager kroppen din...
Masse lykke til og god bedring...

ORIGINAL: Nesing

Er vel ikke usannsynlig at det kan være noen småforstyrrelser etter hormonpåvirkningen fra AIH-forsøket. Kanskje har du ikke hatt EL eller at den var mye tidligere enn forventet? Ikke vet jeg. Håper du finner ut av det og at kroppen snart er i rute igjen! 

sign denne

Back
Topp