Noen som har opplevd??

Ib93

Andre møte med forumet
Jeg har de siste fire-fem dagene hatt små blødninger, men kun på morgenen. Hvis jeg er oppe på do på natta er det ingenting, og det kommer som regel ved 8-tiden. Det er frisk blod, kun 3-4 tørk med papiret så er det borte. Ingen smerter før, under eller etter.

Er hjemme på juleferie så har ikke mulighet til å kontakte fastlegen. Har kontaktet sykehuset, gamle fastlegen min og legevakta. Ingen vil ta meg inn for undersøkelse. Alle klinikker som tar tidlig ultralyd er stengt helt til 6.1.

Er engstelig for at noe er galt.. Kvalmen var veldig fremtredende forrige uke, nå er litt med jevne mellomrom. Har veldig ømme bryster, er helt sykt sliten og sover som regel litt midt på dagen.

Noen som har opplevd eller vet hva det kan være??

Blødninger kan være helt normalt, og det kan også være starten på SA. Så det er vanskelig å vite, men de sier vel at blødninger uten smerter kan være helt ufarlig. Skjøre slimhinner, hormoner etc.

Sniker fra juni. Jeg hadde små blødninger omtrent daglig til og med uke 10 dette svangerskapet. Har vært på fler ultralyder i ettertid. Alt er fint :) blør ikke lenger nå. Er i uke 18 :)

Sniker fra juni. Jeg hadde små blødninger omtrent daglig til og med uke 10 dette svangerskapet. Har vært på fler ultralyder i ettertid. Alt er fint :) blør ikke lenger nå. Er i uke 18 :)
Krysser fingrene for at det er samme for meg! Har du undersøkt hvor blødningene kommer fra?

Var på tul i går og fikk se et bankende hjerte. Helt nydelig:love7:love7 Blødningene har heldigvis gitt seg også.

Back
Topp