Noen som har opplevd...

vntrl

Elsker forumet
Oktoberlykke 2019
... at vilt fremmede tar dere på magen allerede?

Ble litt nysgjerrig siden det er noe mange gravide klager over (og med god grunn, vil jeg si!). Selv har jeg ikke opplevd det ennå, men det kan jo være for tidlig ennå til at folk begynner, eller folk her bare er for høflige til det - eller magen min ikke er like tydelig som jeg synes :p

Ikke vilt fremmede nei, det tror jeg aldri at jeg har opplevd :)

Neei, ikke enda! Bor heldigvis på et så "lite" sted at de fleste vet ca. hvem alle er - og da tror jeg terskelen blir litt høyere for å drive å ta tilfeldige gravide på magen. Blir så kleint neste gang man treffer dem på butikken :hilarious:

Ikke opplevd det denne gangen (enda), men opplevde det sist. En vilt fremmed dame tok meg på magen og sa den var fin.. spurte hvilket kjønn det var.
Om det skjer igjen håper jeg at jeg tør å ta på magen til den fremmede, bare for at h*n kanskje forstår hvor rart det faktisk er.

Nei :-O Men det er nok også fordi jeg ikke har så mye mage enda.

Det har jeg aldri opplevd, og egentlig ikke tenkt over at folk får seg til å gjøre heller.. herlighet, man lærer stadig noe nytt!

Ikke vilt fremmed, men en i klassen på skolen, flere uker siden nå.. Jeg var bare oppblåst :sorry:

Opplevde det med førstemann. Var en beruset dame som tok seg til rette... husker jeg synes det var ekstremt ubehagelig, men på grunn av tilstanden hennes latet jeg som ingenting

Ikke noe mage av størrelse å ta på enda ;) Men håper jo virkelig ikke det, da tar jeg nok bare tilbake tenker jeg...

... at vilt fremmede tar dere på magen allerede?

Ble litt nysgjerrig siden det er noe mange gravide klager over (og med god grunn, vil jeg si!). Selv har jeg ikke opplevd det ennå, men det kan jo være for tidlig ennå til at folk begynner, eller folk her bare er for høflige til det - eller magen min ikke er like tydelig som jeg synes :p

What? Nei. Men har ikke mage ennå heller. Bare en kollega som er kjempeivrig på å ta på magen. Og hun tar så høyt at hun bare tar på fettet som alltid har vært der... :smiley-angelic003

Nå har jeg opplevd det, og det var bare weird. Var ute og spilte shuffleboard med en venninne i dag, og så skulle jeg gå fra den ene siden til den andre mellom to bord, og da var det ei som tenkte jeg klarte å snike meg bak henne. Måtte jo si da at det tror jeg nok ikke går altså, og da spurte hun på tull om jeg ikke klarte å trekke inn magen, mens hun strøyk meg på den. Merkelig følelse :rolleyes:

Last edited:
Nei, men naboen min og en kollega har gjort det. Jeg digger det ikke, men de har bare gjort det fordi de er gira på mine vegne. Så lar det passere. Hadde servert en helt fremmed hadde jeg nok blitt mer satt ut.

Nei, men naboen min og en kollega har gjort det. Jeg digger det ikke, men de har bare gjort det fordi de er gira på mine vegne. Så lar det passere. Hadde servert en helt fremmed hadde jeg nok blitt mer satt ut.

Oi! Nå ble svaret mitt lastet opp mange flere ganger enn jeg trykte.. klarer ikke slette heller. Beklager!

Back
Topp