noen som har opplevd...

Sillien

Gift med forumet
at magemålet er mye mindre enn hodemål og lårbeinmål? Var på ul i dag (to uker siden sist) og de fant ut at magemålet er det samme som for to uker siden... hodet og lårbeinet hadde vokst, men ikke magen.... de sjekket blodårene mine og morkaken og alt der så helt fint ut, men må sjekke dette jevnlig... hun spurte om jeg eller barnefaren var veldig små men ingen av oss var det....

noen som har opplevd dette? for lite magemål? dette førte til et avvik på -12% i dag...

oki[:)] fulgte hun sin egen kurve fra begynnelsen av? for han her har jo hatt sin kurve hittill, og no plutselig er det -12% avvik fra hans egen kurve... magemålet har ikke vokst på to uker[&:] så jeg klarer ikke la vær å bli bekymret....

og no er eg begynt å lure på om det kan bety en misdannelse eller kromosomfeil eller noe som de ikke vil si til meg for at jeg ikke skal få panikk[;)]

ORIGINAL: Vugge

Vår lille tulle hadde det :)
Måtte på jevlig ul bare for å se at hun fulgte sin egen kurve, men var ikke no galt når ho kom :)

Jeg signerer, og bytter det med en gutt :) ut kom han : 3350 kilo 50 cm 4dgr etter termin... Vi ble fulgt opp jevnlig de siste 2månedene fordi symfusen min sluttett å vokse , derav barnet (trodde de lenge) men som nevnt ovenfor kom han ut frisk som en fisk og i fulkommen porposjoner :)

hehe det er bra :) jeg fikk panikk for at kanskje babyen har en sykdom eller noe, og at de ikke ville si det til meg fordi de ville ikke skremme meg i tilfelle den var frisk.... så derfor ble eg litt hysterisk[;)]

Jeg fikk vite at lårbenet til jenta mi var kort + stort hodemål i forhold til normalen. Ble fulgt opp med flere UL hele veien.

Back
Topp