Noen som har opplevd noe lignende??

Floweerpower

Andre møte med forumet
Hei.

Jeg sniker her litt :)

Jeg har gått på p-ring siden sommeren og har vært veldig fornøyd med det, har fått "mensen" når jeg skulle osv. Hadde et lite opphold med p-ring fra midten av september til midten av oktober pga apoteket hadde ikke bestilt inn mer av nuvaringen. Når jeg fikk ringen begynte jeg bare rett på (altså ikke i mensturasjonen som du egentlig skal), vi hadde sex i noen av dagene der. Satt i en ny ring og tok den ut for noen dager siden, sent lørdags kveld 07/11 fikk jeg lyserosa/brun utflod, satt inn en tampong fordi jeg tenkte mensen var på vei. Når jeg skulle skifte den søndag morgen var det ingenting på den, bare litt farget utflod. Tenkte ikke noe mer over det og satt i en ny, når jeg da skiftet denne tampongen kom det MASSE tykt slim, altså megatykt slim som var en blanding av mørkt rosa og brunlig, det var bare en veldig stor slimklump. Vanligvis har jeg full mensen, aldri noe farget utflod eller slim, og den pleier og vare i hvertfall 5 dager.

Nå skulle jeg vært på dag 4 og forsatt hatt endel mens, men det er ingenting, hadde bittelitt farget utflod på papiret når jeg tørket meg i går, men ingenting i dag. Kan jeg ha blitt gravid eller kan dette bare være pga p-ringen?

Noen som har opplevd lignende??
 
Har aldri brukt p ring, så vet ikke noe om det dessverre. Men siden du har hatt en pause osv ville jeg tatt en graviditetstest!
 
Back
Topp