Noen som har opplevd noe lignende??

he9e

Forelsket i forumet
Diare i forbindelse med graviditet?
På lørdag var jeg veldig uvell og kvalm,og fikk utover dagen tynnflytende diare,hadde hyppige dobesøk hele dagen.Søndag var formen helt fin,spiste som vanlig og ingen dobesøk ..og jeg tenkte jo bare at jeg hadde hatt omgangsyken.Men mandag kveld ble jeg uvell og kvalm igjen,og i dag har jeg hatt sikkelig diare i hele dag igjen,bortsett fra at alt jeg har i meg kommer ut igjen med en gang er formen fin..

Hadde imk på lørdag,tok test i dag som forventet var negativ, da jeg ved tidligere graviditeter aldri har fått positiv test før laaangt over ikm..

Beklager langt og ekkelt innlegg emoticon

Magen min og er lit løsere en vanlig... Men ikke skikkelig diaré.... Håper du er gravid og at det gir seg da;)

Høres ut som meg i forrige svangerskap, hehe ;)
Ingen diaré denne gangen heldivis!

Håper du er gravid! :) *krysser fingrene*

Et bra tegn at ikke TR har komt enda da! :)

Gjør det?:) Du hadde det vell ikke sånn hele svangerskapet?:p

Bra du slipper denne gang da!Er noe dritt(bokstavlig talt:p)

Ja,det er jo et bra tengn..så håpet er der:)

opplever det akkurat nå, har vært dårlig hele i går, litt bedre i dag. trodde det var noe jeg hadde spist eller noen smittsomt. hmmm 
kan ikke husket at jeg hadde det siste jeg var gravid

he9e skrev:

Hehehe nei, hadde det heldigvis "bare" de første 6-7 ukene (litt av og på)

Ja, det er mindre godt ja! Man føler seg ikke akkurat så veldig sexy heller ;)

Når fikk du positiv test forrige svangerskap da?
Håper virkelig for deg :)

Supermamma* skrev:

he9e skrev:

Hehehe nei, hadde det heldigvis "bare" de første 6-7 ukene (litt av og på)

Ja, det er mindre godt ja! Man føler seg ikke akkurat så veldig sexy heller ;)

Når fikk du positiv test forrige svangerskap da?
Håper virkelig for deg :)

puh okei,godt å høre;p

Nei ikke akkurat..også jobber jeg i hjemmesykepleien så har ikke nødvendigvis do som jeg kan bruke i nærheten..!

Husker ikke helt,men i allefall en uke etter ikm,Så får ta en test til helga igjen:)

Takk for det!Vil så gjerne at det skal gå denne gangen,og at jeg får bli her sammen med dere november damer:)

Morsomt at du skriver det.
Når jeg skulle ha sønnen min, satt jeg på toget, så plutselig ble jeg kjeeempe dårlig i magen.
Å det var ikke do på toget. Så trodde ikke jeg skulle rekke å komme meg på do.
Og det gjorde jeg heeeldigvis.
Å for ca en uke - ei og ei halv uke siden , skjedde det der igjenn ! Da satt jeg på bussen. Uheldig jeg så får det akkurat når jeg sitter på offentlig transport. Men rakk heldigvis do den gangen også. Så gikk det kjapt over etter å ha gått på do noen ganger. 

Så det er også ett tegn for meg om at jeg muligens kan ha en spire i magen. 
For har aldri hatt det slik ellers.

mamma mai2010 skrev:
Morsomt at du skriver det.
Når jeg skulle ha sønnen min, satt jeg på toget, så plutselig ble jeg kjeeempe dårlig i magen.
Å det var ikke do på toget. Så trodde ikke jeg skulle rekke å komme meg på do.
Og det gjorde jeg heeeldigvis.
Å for ca en uke - ei og ei halv uke siden , skjedde det der igjenn ! Da satt jeg på bussen. Uheldig jeg så får det akkurat når jeg sitter på offentlig transport. Men rakk heldigvis do den gangen også. Så gikk det kjapt over etter å ha gått på do noen ganger. 

Så det er også ett tegn for meg om at jeg muligens kan ha en spire i magen. 
For har aldri hatt det slik ellers.

Huff..sikkelig uheldig å få det akkurat da ja,er jo ikke akkurat så lett å holde igjen eller:p men bra det gikk bra da:)

Da håper jeg virkelig at dette er et positivt tegn for oss begge

Akkurat som jeg skulle skrevet selv :-p Hadde det akkurat sånn i helga som var, skikkelig diare! Ekkelt :-s Har gått 3 dager siden jeg skulle hatt mens, tok test idag men negativ! Så får vente noen dager til før jeg tar test igjen. Og håpe på positivt svar

jeg har diare på morningen når jeg våkner så må jeg løpe på do
du er sikkert gravid

Back
Topp