noen som har opplevd neg graviditets test

Testa 3 ganger før Lives test ble positiv, i uke 6.

Dessverre nei, men har hørt om mange som har det[:)]

Hvis du tester tidlig kan det skje ja! Forsøk igjen om noen dager om du er i tvil [;)]

ORIGINAL: Nota

Hvis du tester tidlig kan det skje ja! Forsøk igjen om noen dager om du er i tvil [;)]

sign

Det er mulig å teste neg selv om man er gravid.
Om du er kort på vei og testen ikke er så sensitiv på hcg, så er det mulig.
En blodprøve vil gi deg svar, men den må sendes inn så det tar litt tid.
Gi det er par dager og test igjen du [;)]

Ja..

ORIGINAL: KiNiZ

kan det ha noe å si kanskje at testen var litt gammel?

Testene har vel holdbarhetsdato de som så mye annet ja[:)]

ja me nr tre var jeg sikker på at jeg va gravid, men di tre første testene var neg . før den 4 vist positiv[:)]

hmmm blir litt stressa jeg no hehe for tok en test i går og den var super negativ, men mensen er no enda ikke her........

har bestilt noen på billigtester.no no så hvis ikke mensen kommer før de kommer så skal jeg ta en test til...

Ja! Jeg fikk negativ graviditetstest da jeg var gravid med snuppa, testet nok for tidlig, 3 dager senere var den positiv[;)] Da den var negativ var det samme dagen som mensen skulle kommet, jeg kan nemlig omtrent stille klokka etter når mensen kommer, den er alltid presis, men ikke da, hehe[:)]

Hvilke typer/merker av tester har dere brukt som har fått falsk negativt svar? Trodde ikke det var mulig nesten jeg, når den er 99,9 % nøyaktig (ifølge produsent) etter mensen skulle kommet... På den annen side er det syyykt mange barn som blir unnfanget mens moren har spiral, selv om det også skal være nokså sikkert, så da kan vel tester også være usikre... [8|]

ClearBlue

Ke?

Back
Topp