noen som har opplevd med ellos.no

*Frk.Mamma

Gift med forumet
at adressen har forandret seg?? skull einn nå og har ikke vært der på en stund sjekket adressen og der står det en adresse i en helt annen by som jeg aldri har bodd i :sprøver og ringe men de klarer jo ikke ta den sitti nå i 45 min og har vært nr 1 i køen de siste 30 min :( men noen som har opplevd det med adressen??

og er det noen som har en mail adresse til de som det går ann og få tak i? får ikke skrivd på siden demmes for det blir ikke sendt inn og de tar jo ikke den tlf heller

er det din adresse som er forandret? eller der de utleverer pakka?

Myshild Bergsprekken skrev:
er det din adresse som er forandret? eller der de utleverer pakka?

begge deler og jeg har jo aldri bodd på det stedet engang

AnaBanana skrev:

http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx Her kan du stille et spm.

Ellers så har du facebook siden deres hvor du kan kontakte de og få relativt hurtig svar.

har prøvd men får ikke sendt inn der

Ja, de gjorde det med meg. Og hun dama jeg klaget til påsto at det ville ta 3 mnd å få det rettet på =/
andre fikk jo gleden av pakkene mine mens regningen kom til riktig adresse. FY FAEN!

Ingenting ble gjort, så jeg måtte klage til en annen høyere opp i systemet og hun fikk det fikset med en gang liksom. De er ikke bra på service, spesielt denne "stine". Får du svar fra henne, så hjelper hun deg IKKE.

Har sluttet og handle der, for de klarer ikke å bytte adresse. Den gamle står der fremdeles, og det er jo umulig å få tak i dem. Det er jo ingen mail-adresse på siden deres.

Har aldri opplevd det, men HAR opplevd at de har dårlig kundeservice.
Neste umulig å få tak i dem!

Bæbæ lille lam skrev:
Ja, de gjorde det med meg. Og hun dama jeg klaget til påsto at det ville ta 3 mnd å få det rettet på =/
andre fikk jo gleden av pakkene mine mens regningen kom til riktig adresse. FY FAEN!

Ingenting ble gjort, så jeg måtte klage til en annen høyere opp i systemet og hun fikk det fikset med en gang liksom. De er ikke bra på service, spesielt denne "stine". Får du svar fra henne, så hjelper hun deg IKKE.

har heldigvis ikke handlet der da så ikke fått noe pakke til den andre adressen, men hadde tenkt og handle der istad men gjorde ikke det når jeg så adressen var feil

Bæbæ lille lam skrev:

har heldigvis ikke handlet der da så ikke fått noe pakke til den andre adressen, men hadde tenkt og handle der istad men gjorde ikke det når jeg så adressen var feil

jeg fikk også forandra adressa mi uten problemer. men jeg må hente pakka ett annet sted enn tidligere da.. for nå sender de vel gjennom mypack eller hva de heter

jeg fikk også forandra adressa mi uten problemer. men jeg må hente pakka ett annet sted enn tidligere da.. for nå sender de vel gjennom mypack eller hva de heter

Pannekaka skrev:
Her var det ingen problem da jeg skulle bytte adresse og mail. Jeg har bare positiv erfaring og svar på mail får jeg innen ett døgn og hjelp på telefon har jeg også fått.

http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx - Så trykker du på still ett spørsmål :)

har gjort det men det går ikke. får ikke sendt den inn. det står bare sender inn og sånn ka den stå i flere timer uten at den ender inn

*Frk.Mamma skrev:

Pannekaka skrev:
Her var det ingen problem da jeg skulle bytte adresse og mail. Jeg har bare positiv erfaring og svar på mail får jeg innen ett døgn og hjelp på telefon har jeg også fått.

http://www.ellos.no/CustomerSupport/Faq.aspx - Så trykker du på still ett spørsmål :)

har gjort det men det går ikke. får ikke sendt den inn. det står bare sender inn og sånn ka den stå i flere timer uten at den ender inn

Prøvd med en annen nettleser? :)

Back
Topp