Motherhood90
Flørter med forumet
Jeg opplevde i går rundt kl 11.30 at det rant ca en spiseskje med noe tynt, hvitt utav meg. Jeg var på jobb å tenkte å se det an utover dagen og kvelden. Da kl ble rundt 22 på kvelden hadde det rent litt hele dagen, men nå var det bare blankt. Jeg ringte da til føden for å høre om jeg kunne legge meg uten bekymring eller om det var noe som burde sjekkes. Jordmorå på telefonen mente det ikke hørtes ut som vannavgang, men ville uansett at jeg skulle komme til kontroll dagen etter. Jeg var da på sykehuset idag, der ble det først tatt en test hvor jordmorå klemte og trykte på magen, var vannet gått skulle det da kommet mer vann utav meg når hun gjorde dette, det kom ingenting. Etterpå tok hun en annen test hvor hun førte en lang q-tips inni meg (noen som var veeldig ubehagelig), den måtte være inni der i 1 minutt, og da hun tok den ut var det kommet et liten damm under meg. Hun sa da at hun var ganske sikkert på at vannet var gått, men ville se resultatet på prøven før vi gjorde noe mer. Da resultatene kom viste det seg at det ikke var fostervann! Men de hadde ingen forklaring på hva denne dammen var. Jeg fikk da ultralyd hvor vi såg at alt var bra med den lille. Noen andre som har opplevd lignende? Ble det fødsel lenge etter denne opplevelsen? En annen jordmor mente at det kanskje var et lite hull på fosterhinnen.
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my iPhone using BV Forum