Er idag 11+3, og har ikke kastet opp på litt over 2 uker, men i går var tydeligvis herligheten over. Jeg vart egentlig ganske kvalm hele dagen igår, og da vi skulle spise middag måtte jeg kjappe meg å rekke doen for å kaste opp. Idag har formen vært stort sett den samme, men kastet opp på formiddagen i dag, og har spist middag. På søndag ble vi bedt bort på middag, og sa jeg hadde spist ferdig min porsjon ble det sagt at det var spekekjøtt i middagen (kokt spekekjøtt vel og merke) jeg kjente jeg fikk sånn høvelig med panikk, men tenkte at kjøttet var jo kokt, så det gikk sikkert bra. I ettertid fikk jeg også vite at noe av kjøttet hadde ligget i fryseren over en gooood stund.
Tror dere kjøttet kan være årsaken til at jeg er begynt å kaste opp igjen eller kan det rett og slett bare være vanlig svangerskapskvalme? Er redd for at det ikke er bra for fosteret om oppkastet er pga kjøttet, og tenker også på toxoplasma :(
Tror dere kjøttet kan være årsaken til at jeg er begynt å kaste opp igjen eller kan det rett og slett bare være vanlig svangerskapskvalme? Er redd for at det ikke er bra for fosteret om oppkastet er pga kjøttet, og tenker også på toxoplasma :(