Har ila. siste uka opplevd stikninger kun på venstre side, som ligner på EL-smerter, men det er det jo ikke. Og det er heller ikke luftsmerter, for det er kun på et bestemt punkt på venstre side. Har ikke konstante smerter, bare noen stikninger, som om noen stikker med en syl på et punkt par-tre/noen ganger, før det forsvinner. Kommer igjen etter noen timer/dagen etter. Litt usikker, har ikke akkurat sittet med stoppeklokke. Men det bekymrer meg litt at det er gjentatte smerter på samme punkt. Skjønner man både kan ha luftsmerter og murringer som resultat av at ligamentstrekk, men føler ikke dette er det, da det som sagt er konsentrert på et punkt på den ene siden. Måtte jo selvfølgelig google og leste at symptomene er like med ex.u. Noen som vil dele erfaringer og hva jeg skal gjøre videre? Er det alltid blødning? For det har jeg ikke, hvertfall hittil... Bør jeg avvente videre noen dager? Skal jeg kontakte legevakta i morgen? Skal jeg bestille TUL? Eller dra innom legen for å ta blodprøver fordelt på noen dager for å sjekke stigning i HCG-verdier? Har hørt at denne stigningen ikke er like høy ved ex.u. som ved en normal graviditet i livmor. Ble litt langt, men NÅ er jeg engstelig...