Noen som har opplevd dette:

mklu83

Gift med forumet
Mailykke 2018
Forsov meg til sprayen idag. Skulle tatt den kl 08, men tok den kl 0915.

Når jeg sto opp en time etter det oppdaget jeg slim på papiret etter toalettbesøk. Har gått på spøyter fra 2/12. Er nå bekymret for at det er el-slim pga for sein spray. Kan det være det?

Og en annen ting: når er det vanlig å merke at eggene modnes? jeg har ennå ikke merket noe...

tror nok ikke du skal tenke på det, man har så mye spray i kropen som holser tilbake så 1 time fra eller til har nok ingnting med saken og gjøre. Jeg har tatt sprayen noen ganger for seint jeg også, g det har ikke hatt noen innvirkninger på verdier hvertfall, så det går nok bra [;)]

Jeg også glemte sprayen på litt over en time. Har ingenting å si. Bare det ikke skjer gang på gang. Eller hvem vet, kanskje ikke det har noe å si heller..?!?
At du har slim er sikkert pga at det skjer ting nedi der nå. Mener å huske at jeg også hadde litt sånn.. Men er jo generelt vanlig! Det med el. greiene har de kontroll på på sykehuset når du tar gu. Og du må ta den sprøyta som du får beskjed om (husker ikke navnet) for å få el.
Jeg husker ikke når jeg begynte å merke når egga modnet seg.. Var vel når det nærmet seg slutten. Men hørte med legen på sykehuset (spurte om det var vanlig å kjenne sånn stikking) og han sa at noen gjorde det men ikke alle..

Lykke til!!![:)]

Takk for svar...

Då kan jeg slappe av. Ul på fredag, gleder meg...

Er ikke noe farlig å glemme sprayen en time.
Jeg har også slim, og det har jeg hatt lenge.

Jeg hadde også litt slim etter ca 1 uke, men hadde ikke hatt EL (selv om jeg også var 1 time for seint med sprayen en gang).

Jeg var fra 15 min til 1 time for sen mange ganger på kveldstid...jeg merket eggproduksjon begynte dagen før el sprøyta og etter at jeg hadde tatt den...jeg fikk ut maaange egg og er jo gravid nå,så det er nokk ikke krise å være litt sen,bare man ikke gjør det med vilje[;)] hiihi[;)]
GOOD LUCK[;)]

Back
Topp