Noen som har opplevd dette?

Snøhvit123

Elsker forumet
Septembergull'17
I går var testen svakt positiv, men likefullt en strek.
Idag er testen helt blendahvit igjen :(
Har IKM tirsdag i følge appen min. Opplevde ikke noe slikt med de to første, så har ingen erfaring med akkurat dette. Er stuptrøtt og småkvalm, for ikke å snakke om vonde pupper :p
 
Er noe som heter kjemisk der man desverre kan oppleve slikt. At egget streifer borti for å så løsne igjen men man rekker å produsere litt HCG
 
Det kan også hende at urinen ikke var like konsentrert i dag , prøv på morgenurin i morgen :)
 
Akkurat det samme skjedde med meg i dag! Svakt positiv i går morges (9 dpo), litt sterkere i går kveld, men ingen strek i dag morges. Og jeg har fortsatt gravidsymptomer som jeg kun har når jeg er gravid.
 
Vil anbefale å ta ny test på morgenurin enten imorgen eller tirsdag. Kan være urinen var for utvanna!
 
Krysser fingrene for at det er dette som har skjedd :) prøver igjen i morgen før jeg gråter mine modige tårer til mannen min :p

Jeg fikk blendahvite tester frem til IKM denne måneden, men på IKM-dagen var testen til min store overraskelse blitt positiv.
Krysser fingrene for deg!
 
Skimter en strek der! Hvor mange dager etter IKM er du? Vet flere som har vært plaget med babyplan sine tester.

Så det er ikke bare meg som ser den streken der? Trodde jeg hadde blitt tussete her et øyeblikk.
Skal ha mensen i morgen i følge appen. Kanskje jeg bare får dra og kjøpe en cb og se om den gir et bedre svar
 
Så det er ikke bare meg som ser den streken der? Trodde jeg hadde blitt tussete her et øyeblikk.
Skal ha mensen i morgen i følge appen. Kanskje jeg bare får dra og kjøpe en cb og se om den gir et bedre svar

Nei, på den øverste ser jeg en strek. Ja, en cb digital vil i allefall gi svar, men pass på å ha konsentrert urin da
 
Nå begynner jeg endelig å ha litt trua! Sneik meg til en test på tidligmorgenen :)
1/1 negativ test, 2/1 svaaaakt positiv, 3/1 svakt positiv. Håper inderlig dette går veien nå <3
ImageUploadedByBV Forum1483429046.477151.jpg
 
Her er det ihvertfall ingen tvil lenger. Krysset kom frem med en gang. Jeg hadde jo også først svak strek og så blenda, så håper det samme gjelder deg. :)ImageUploadedByBV Forum1483430762.669127.jpg
 
Back
Topp