Noen som har opplevd dette?

• Trådstarter Trådstarter Mortil2
  • Opprettet Opprettet
M

Mortil2

Guest
hei.
på mandag så tok jeg en cb test, som viste svakt svakt posetivt, tok også en cb i dag, men den var ikke noe sterkere.
jeg har hørt at den skal bli sterkere etter et parr dager pga hcg.
på søndag så spotta jeg litt brunt, var så vidt det kom noe når jeg tørket meg.
kan det være at jeg ender med en SA siden jeg spotta litt og strekene ikke blir sterkere?
Jeg har 7 SA fra før av, og har hatt 2 SA dem 2 siste gangene jeg har vært gravid nå, og er livredd for at jeg skal miste igjen :(

Jeg har opplevd at det tar mer enn et par dager før det blir tydelig sterkere tester når det er tidlig. Prøv igjen om et par dager, og blir det ikke sterkere da kan du be om blodprøve på legekontoret, og en ny blodprøve en uke senere for å se om den hcg-nivået er stigende. Lykke til! :)

Ps. Nå er jeg ingen ekspert, men har hatt noen sa-er, og jeg har alltid hatt ordentlige blødninger, som mensen, når jeg har mistet. Det høres rart ut om litt spotting skulle være sa. Kan jo være begynnende, kanskje, men ellers er det jo flere som opplever spotting i svangerskapet. Pust med magen og vent og se! :)

Edit: Med så mange sa-er bak deg; har du snakket med lege om dette? Ville kontaktet lege og bedt om oppfølging, da det er svært tungt å gå og lure. Klem til deg!

Trenger ikke bety noe. Det varierer hvor mye hcg stiger og det er derfor de fraråder å teste ofte for å se om det stiger. Prøv å ikke bekymre deg. Ta heller en tidlig ul hvis du er bekymret. Lykke til❤️

Den lille blødningen kan ha vært en festeblødning. Hos noen stiger hcg litt sakte så kan ta noen ekstra dager for sterkere strek.

Har hørt at strek er positiv uansett hvor sterk/svak den er! Skal ikke komme strek om du ikke er gravid - det er visst så og si umulig at det skjer..!

Back
Topp