noen som har opplevd dette

squat

Forumet er livet
fikk en sms igår, ett eller annet sjekkegreier, enslige sexye kvinner søker osv osv, altså jeg har ikke bestilt noe sånt, men hvis de skal stoppe må jeg sende en mld som koster meg 10 kr[:@] og i dag fikk jeg en ny sånn mld[:@][:@] men det var fra ett annet nr. på den første stod det ett nr man kunne ringe, ringte dit og fikk opplyst at vil du stoppe tjenesten så send stopp til ett 4 sifret nr. poenget mitt er: dette kan da ikke være lov?? jeg må betale 10 kr for å stoppe en tjeneste jeg ikke har bedt om, har type og trenger hvertfall ingen sexy dame[:@] altså 10 kr er ikke all verden, men tenk omde sender sånne mld til masse folk så tjener de jo penger på det... tenkte jeg skulle poltianmelde de, skjer sikkert ikke noe men jeg blir så provosert jeg..

oi ble langt klagebrev ja

syns du skal anmelde jeg ,for det der ER ulovlig....

Hvis du sjekker etter noen som heter "Push meldinger" på mobilen, der kan man slå de av. Jeg fikk sånne en stund.

ORIGINAL: poca og krapylet

ORIGINAL: Dunn

Hvis du sjekker etter noen som heter "Push meldinger" på mobilen, der kan man slå de av. Jeg fikk sånne en stund.
den stod på spør alltid... men er nå slått av

det har jeg tenkt til ja[:@]

ORIGINAL: Godhjerta

SIGNERER!!!!!!![:@]
(sinnafjes pga slikt provoserer meg enormt)
ja ikke sant, jeg også blir så provosert[:@]

signerer

det er noe forbanna driiiiit[:@] men jeg trodde det var gratis og sende de stopp meldingene jeg....

ORIGINAL: squat

ORIGINAL: Dunn

den stod på spør alltid... men er nå slått av

Du har nok glemt å hake av noe på en nettside en gang.. de lurer inn sånne overalt. De er sååå irriterende!!!! Bra du fikk slått av...

ORIGINAL: tittilotta

det er noe forbanna driiiiit[:@] men jeg trodde det var gratis og sende de stopp meldingene jeg....
neida står at det koster 10 kr i mld.. men de skal få en anmeldelse som takk istedenfor

ser det på nyhetene nå....helt forbauset jeg!hva får di utav det?[:@]

ORIGINAL: Godhjerta

SIGNERER!!!!!!![:@]
(sinnafjes pga slikt provoserer meg enormt)
ja ikke sant, jeg også blir så provosert[:@]

me too[:@][:@]
er så frekt......

Syns du ska anmelde det,det e jo ikke lov når man ikke har bestilt en sånn tjeneste[:@][:@]

Akkurat dette har jeg oxo problemer med. Fåren slik sms nesten hver kveld, spsielt sent om kvelden. Blir så lei. kan jeg spørre hvilket nr disse meldingene kommer fra hos deg?? her kommer alle meldingene fra  nr 2029[:@]

ORIGINAL: SnoopyCat

Akkurat dette har jeg oxo problemer med. Fåren slik sms nesten hver kveld, spsielt sent om kvelden. Blir så lei. kan jeg spørre hvilket nr disse meldingene kommer fra hos deg?? her kommer alle meldingene fra  nr 2029[:@]
2260 og 1988 er nummerene her

nei det der kan ikke være mye lov..
og ihvertfall ikke hvis man ikke kan henvende seg til noen heller..
fy f.. så frekke folk.. [:@]

ORIGINAL: SnoopyCat

2260 og 1988 er nummerene her

ok.men hvilket nr får du beskjed om å ringe for å stoppe reklamen da?her er nr 81509583

Back
Topp