Noen som har opplevd dette tidlig i sv.skapet?

Latterfrosken

Forumet er livet
I går kveld satt jeg foran her.. så kjente jeg at jeg var litt våt
i buksa! Nesten som jeg hadde tisset på meg, så jeg trodde at det var
en SA på gang! Men kom på do, og det var ikke noe blod!
Bare vått. Har hatt mye tjukk utflod i det siste.
Hva kan dette være? Er det normalt?
Hjelp...
Klem

Ingen?

hei!!

Høres ut som utflod. Det blir slik på slutten av svangerskapet også.. Masse av utflod...
Pluss at det er av og til rennende, nesten som vann....

Jeg har hatt det, så da er vi i hvertfall to!!

Hei Jannicke,

har opplevd det samme, bare ikke i begynnelsen. Da var jeg ca. 19 uker på vei. Ble kjemperedd da jeg trodde at fostervannet gikk. Hadde ellers akkurat samme symptomer som deg og det luktet ingenting.

Jeg dro til føden og det eneste de kunne si at det ikke var fostervann. Gikk dagen etter til privat gynekolog som ga meg en enkel forklaring på det. Hun sa at soppinfeksjon kan ofte gi mye vannaktig utflod i svangerskapet. Ble anbefalt vagitorier, men føler at det ikke ble noe særlig bedre. Har time i dag så får jeg se hva hun finner.

Håper det ordner seg for deg! Lykke til!

Jeg falt i trappen i går og da skjedde det samme, ble kjempe redd for at vannet gikk, men så har jeg hørt at det er langt større mengder og lukter spesiellt så da slappet jeg av. Litt blå på rumpa eneste og han sparker fælt i magen så da gikk det vell greit[:)]!

Jeg hadde det slik og har det slik fremdeles, så jeg ville tro det er normalt.
Det er en av årsaken til at jeg syns de 3 første mnd gikk så tregt. Løp på do 100 ganger i døgnet fordi jeg trodde at det hele tiden kom blod, men så var det bare tynn utflod. Var ganske slitsomt.. har endelig vent meg til det nå..

ORIGINAL: eca75

Jeg falt i trappen i går og da skjedde det samme, ble kjempe redd for at vannet gikk, men så har jeg hørt at det er langt større mengder og lukter spesiellt så da slappet jeg av. Litt blå på rumpa eneste og han sparker fælt i magen så da gikk det vell greit[:)]!

Uff være forsiktig i trappen!!!

hei jannicke!! jeg har hatt masse utflod siden uke 5. og har hørt om mange som har det. Det er heelt normalt [:)]

Utflod kjennes vått ut. Helt normalt i svangerskapet.

ORIGINAL: Asil

Har hatt det sånn gjennom så og si hele svangerskapet. Trodde det var fostervann som pipla, men det var/er kun tynn utflod. Men var endel turer på do for å sjekke at det ikke var noe annet, ja..

Asil
41+0

Signerer... Phu! Godt jeg ikke er alene! [:D][:D][:D]

Ja det var godt å høre... da trenger jeg kanskje ikke bekymre meg!
Kommer garantert til å gå ekstra på nåler nå som jeg er gravid igjen!

Puh, da ble jeg også lettet! Har det også sånn og trodde jeg holdt på å bli inkontinent....[&:]

Back
Topp